Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3

E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gah, PC vs. konsoll-diskusjon igjen.

Er bare smak og behag. Noen liker å spille på konsoll, andre liker å buker tastatur og mus. Punktum.

Tastatur og mus er ikke nevnt i denne sammenhengen.

Du sitter vel på gulvet og spiller Pc da Møbler kan du egentlig ikke regne med i en sånn sammenheng, møbler trenger man uansett om man har Ps3 xbox eller audi...

Etter det jeg vet så er en Kontorstol billigere enn en sofa.

Nei, xbox'en min funker i alle fall ikke uten fet sofa. Da jeg bytta til en stol fikk jeg RRoD.

Sofastol eller whatever. Greia er den at det ville vært umulig å sammenligne en PC mot en Konsoll på pris.

Konsoller krever mer tillegsutstyr som fint kan koste opp mot en PC og mer enn som så.

Mens PC-er igjen kan brukes til mer enn bare spilling.

De fleste har uansett sofa, kontorstol, og en PC fra før av, så det har dermed liten hensikt å ta dette med i regnestykket. Skal man sammenligne noe så må det være pris på konsoll VS skjermkortet i PC-en.

Ikke pris på konsoll VS PC.

Lenke til kommentar
Jeg er litt skuffet over XBL. de fleste spillene er p2p så jeg forstår ikke hvorfor det skal koste penger?

PSNetwork har dedikerte servere til flere spill og det er gratis.

Opplevelsen er helt klart bedre på ps3. Spill som warhawk og resistance blir knakandes morro i 40p online mayhem.

Hvis du brukt Xbox Live en del så er det veldig lett å forstå hvorfor det koster penger. De store forskjellene (per nå) mellom Live og PS nettverkets tjenester og muligheter har vært diskutert til døde. Vi får håpe at PS3'n kommer etter og får en mer vennelig tjeneste etterhvert. Jeg betaler gladelig for et velfungerende PSN også.

Jeg kommer til å spille Cod4 på 360'n og ikke PS3 eller PC nettopp pga XBL. Vurderte lenge PC versjonen, men jeg finner lettere noen å spille med via Xbox Live. Synes det er en fantastisk måte å få passende matcher på. Og lag synes jeg ikke har vørt noe stort issue i de spillene jeg har spilt via Live. Og i og med at IW kjørte en ganske lang Beta for 360 via Xbox Live så er jeg sikker på at tjenesten vil fungere bra!

Lenke til kommentar
Du sitter vel på gulvet og spiller Pc da Møbler kan du egentlig ikke regne med i en sånn sammenheng, møbler trenger man uansett om man har Ps3 xbox eller audi...

Etter det jeg vet så er en Kontorstol billigere enn en sofa.

Går det ikke å spille konsoll spill på en kontorstol :confused:

On topic:

Tror jeg skal bestille meg Cod 4 til Ps3, av en eller annen grunn spiller jeg ikke Pc for tiden bare konsoll.

Lenke til kommentar
Går det ikke å spille konsoll spill på en kontorstol :confused:

Sofastol eller whatever. Greia er den at det ville vært umulig å sammenligne en PC mot en Konsoll på pris.

Du kan naturligvis bruke kontorstol og konsoll, men det er noe de aller færreste gjør. Du kan også bruke kontroller , og legge deg i en sofa på PC, men dette er også noe de færreste gjør.

Lenke til kommentar

Spillet er egentlig ikke kort, men er veldig underholdende - som gjør at det føles kort. Jeg spilte dette spillet på konsoll, som var egentlig veldig lett med hensyn til analog-sticks osv. Du kommer definitivt ikke til å få noe problem med å være veldig effektiv i singleplayer hvis du har en helt grei styring på analogstick-aiming i spill. Tviler ikke på at det er lettere å skyte på PC-versjonen, men på xbox hadde jeg absolutt ingen problemer med styringen.

Rundet spillet på den nest-vanskeligste graden, og spillet virket relativt kort - men med tanke på den fantastiske variasjonen av gameplay, og hvor filmatisert spillet virker: så er det 'plenty' med gameplay.

Har sett at grafikken har fått 10/10 på forskjellige sider, noe jeg synes er litt merkelig ettersom standarden skal jo egentlig være på dette nivået nå. 9/10 hadde hørt bedre ut, fordi grafikken ER over standarden, men 10/10 blir nærmere "perfekt".

Spillet fortjener uten tvil 9/10, og har bare noen få bagateller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Får jeg det i morra fra AS, når det ble sendt på ettermiddagen(16-17-tiden) ?

Bor ganske sentralt.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

PC vs. Consoles Interview

PC versjonen får mods, noe som gjør at spillet lever lenger på PC.

PC har 32 player MP men det er mulig å ha enda flere spillere så lenge en har båndbredde nok til det. Konsollene har maks 16 player.

Har du bra nok PC så vil grafikken være en smule bedre på PC, oppløsningen, AA og AF.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...