Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3


E-wok

Anbefalte innlegg

don't kill the messenger er vel noko som heiter..;)

 

Ja, men vi vet jo allerede at spillet kjører i 1080p. Noe vi også har sett bilder av, så det han linker til er jo feil.

PS3-versjonen kjører altså 1080p native? :hmm: 360-versjoen kjører 720p native så vidt jeg vet.

 

Nei, tipper spillet kjører i 720p native på begge konsollene, men at oppskalering er mulig til 1080p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betaen var helt sykt avhengighetsskapende. Syns det faktisk var på grensen til kulere enn H3 mp, selv om det er er en ganske annen sjanger da.

 

 

Forresten, må vi levle igjen når vi får fullversjonen eller starter vi der vi var ?

 

Den var MYE bedre enn Halo MP (har spillet, så spar meg for fanboy kommentarene :tease: )

Gleder meg vilt til dette spillet. Har bestilt hos platekompaniet, noen som vet hvordan de er med levering osv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Er det ingen som har dette helt hundre prosent?

 

Hvem får native-hva-da, og hvem får oppskalert-hva-da?

Jeg skal ha 360versjonen uansett, men på alt av filmer jeg har sett

så har grafikken vært så godt som identisk.

Lenke til kommentar
Jau - ein får poeng i matchar som blir omgjord til XP points. Desse blir 'veksla' inn i gradar o.l. Ein låser opp ting som perks, attachments, camo, våpen osv.

 

Har for lenge sidan satt av helga. Lurar på når Absoluttspill sender spelet. Håpar dei postlegg det imorgon slik at det hoppar ned i postkassen på Torsdag, seinast Fredag.

 

AS sender spillet imorgen. Har fått bekreftet dette over mail :) Er bare å begynne å glede seg. Jeg skal avspasere på fredag så regner med jeg ser noen av dere på live da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Er det ingen som har dette helt hundre prosent?

 

Hvem får native-hva-da, og hvem får oppskalert-hva-da?

Jeg skal ha 360versjonen uansett, men på alt av filmer jeg har sett

så har grafikken vært så godt som identisk.

 

Er det noen som har stått opp på feil bein i dag? :whistle:

 

Huh? Det var et helt vanlig spørsmål?

Lenke til kommentar
Å nei, Gaz West! Ps3 versjonen er dødsdømt....
Hvis du hadde sett kva eg siterte i same innlegg som eg posta det sitatet, hadde du skjønt samanhengen. Men, du er jo æresmedlem av SDF, eller SPG eller kva dei no kallar seg. Så du stupte jo rett i det utan å tenke lenger enn nase-lengda di.

 

Eg har begge plattformane eg, så eg skal stort sett berre spele CoD4 eg.

 

ps3 versjonen er spillet du skal skaffe hvis du gamer på en 1080p skjerm. Selv tar jeg 360 versjonen da kontrollen er tightere/rumble og jeg er in da zone fra betaen. Men frister no satan å velge ps3 versjonen pga gratis live og dedicated servers, lag fri. Og alle mother biootchsene som kicker deg fordi du er god over live.
Skjønar ikkje logikken din, då X360 utgåva òg er i 1080p - om det er ønskeleg.

 

Call of Duty 4 on Xbox 360: 1080p Stated On Case

 

PS3 Call of Duty 'Only' 720p For Older TV's?

PlayStation 3 owners are taking issue with the packaging for Activision’s Call of Duty 4, which states that the game supports 1080i and 1080p displays. In actual fact, the game code is hard-set to run only at the 720p high-definition resolution, meaning that Infinity Ward’s hugely anticipated modern day shooter has issues running on some older 1080i-ONLY HDTV sets, defaulting to the lower 480p setting. In contrast, the Xbox 360 rendition of the game has support for all HDTV resolutions via its built-in hardware scaler, and can even run on a multitude of computer monitors via the VGA connection.

Har her sitert meg sjølv - slik at Urgelol kan sjå samanhengen igjen, og revurdere innlegget sitt.
Lenke til kommentar
innrøm det gaz, du kjøpte ps3 så du kunne være litt mer kritisk uten å få refs?

 

*warning, this post contains serious sarcasm*

hehe, der tok du meg! :!:

Men, det er jo tross alt ikkje noko i vegen med å ha maskin XY og XX - slik at ein veit kva ein pratar om.

 

Nei du - eg kjøpte meg vel PS3 fordi eg innsåg at fire høvdingar ikkje var så vondt for ein Blu ray spelar, og ein spelmaskin som i framtida vil få nokre gode spel. :)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Hva skjer med PC versjonen da? Kommer den sammtidig?

Står ingenting om den. :cry:

 

har du ikke hørt at pc er ut ? Alle spiller på svære hd tver nå, med kontroll i hånda. Ikke stive som pinner foran et tastatur å mus. Xbox live og psn spilling er da mye coolere med mic's osv.

 

OG FPS spill funker fett på konsoll, du må bare spille litt så sitter det like bra som mus å tastatur.

Lenke til kommentar
Hva skjer med PC versjonen da? Kommer den sammtidig?

Står ingenting om den. :cry:

 

har du ikke hørt at pc er ut ? Alle spiller på svære hd tver nå, med kontroll i hånda. Ikke stive som pinner foran et tastatur å mus. Xbox live og psn spilling er da mye coolere med mic's osv.

 

OG FPS spill funker fett på konsoll, du må bare spille litt så sitter det like bra som mus å tastatur.

 

Bare synd konsollene ikke er kraftige nok til å dra det i full HD da. :whistle:

(for de klarer vel bare det ved oppskallering? jaja, uansett så er naturligvis ikke grafikknivået på lik høyde uansett)

 

For alle spiller jo på svære kraftmaskiner noen PC-er, og spiller med høyere grafikk og Full HD.

 

Jeg skal ivhertfall kose meg med tastatur og mus på Prosjektor mens jeg sitter i Sofaen med romperister, diger subwoofer og surroundlyd som dekker lydbehovet. Blir det en for nervepinende opplevelse på grunn av for naturtro omgivelser, så er det bare å trekke meg tilbake til skrivebordet og kose meg med en koselig liten 24" med 1200P.

 

Jeg har selv Wii, og har også hatt både PS3 og Xbox 360 hos meg i et par uker, og det skal nevnes at ingenting kan matche PC-en på dette punktet. ;)

 

 

Edit: Var vel strengt tatt ikke ute etter en PC VS Konsollkamp, men jaja.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Men frister no satan å velge ps3 versjonen pga gratis live

 

Jøss, visste ikke at Sony har tatt til fornuften og valgt Live! :p

 

og dedicated servers

 

Såvidt jeg vet, så har Sony kun dedicated servers til first party og enkelte second party spill, men alle third party spill bruker peer to peer om ikke utvikleren sponser det. Er vel kun store firmaer som EA osv som har råd til det.

 

 

Tilbake til topic:

 

Dette spillet blir helt rått. Greier nesten ikke vente! Tviler på at det er noe forskjell på versjonene, og om det er det, so what? Det ser fett ut uansett. Personlig velger jeg 360 versjonen pga Live. Det er bare den mest gjennomførte tjeneste for onlinespilling.

Lenke til kommentar
Bare synd konsollene ikke er kraftige nok til å dra det i full HD da. :whistle:

(for de klarer vel bare det ved oppskallering? jaja, uansett så er naturligvis ikke grafikknivået på lik høyde uansett)

 

For alle spiller jo på svære kraftmaskiner noen PC-er, og spiller med høyere grafikk og Full HD.

Eg betalte 2800 kroner for maskina eg skal spele CoD4 på. Kva betalte du for maskina du skal spele CoD4 på? :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...