Gå til innhold

Call of Duty 4 førsteinntrykk. X360/PS3


E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Longt" faktisk, snakk om å dra nynorsken til nye dimensjoner.
Sjølv om du er ein pygmè på 120 cm, så er du fortsatt ei-tjue høg, ikkje ei-tjue låg. Irriterar meg at folk kan henge seg opp i noko slikt.

 

Spelet er ca 5 timar på middels vanskeligheitsgrad, om det er kort eller longt får være det same - spelet er noko rundt 5 timar. Eg nemde lengda på spelet. Ferdig med det.

 

Har forøvrig lite, og ingenting med nynorsken å gjere. At du ikkje klarar å lausrive deg frå danskane får væra ei anna sak.

 

Satsar på at du tok poenget mitt elles i posten du siterte.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Du sier ikke hva du synes, du kommer med "faktasetninger" som:

 

"PS3 klarer det Xbox 360 ikke hadde klart omtrent 1 år etter launch, det sier kanskje litt..."

 

Som er noe bullshit du finner på inni deg

Lenke til kommentar
Har noen lagt merke til hvor lett xbox gjengen slipper unna kroken her?

Diskusjonen ville jo aldri ta slutt når det gjaldt tidligere multiplat-spill.

Nå blir det liksom dysset ned og forbigått i stillhet.

 

Dette er en maktdemonstrasjon uten like fra ps3 sin side mener nå jeg.

 

 

Ja, der fikk xboxfolkene! Sleipe jævler, tror dem har kjøpt noe dritbra for de fattigmannspenga sine. Haheahahe, det viser bare at det er lurt å invistererea i en litt bedre maskin. Bli vant til dette fanboys, ps3 har kommet for å seire nå assa, bare se på xbox versjonen, 0,1 poeng dårligere. Også røde ringer også da, hahehaheha.

Lenke til kommentar
Har noen lagt merke til hvor lett xbox gjengen slipper unna kroken her?

Diskusjonen ville jo aldri ta slutt når det gjaldt tidligere multiplat-spill.

Nå blir det liksom dysset ned og forbigått i stillhet.

 

Dette er en maktdemonstrasjon uten like fra ps3 sin side mener nå jeg.

 

 

Ja, der fikk xboxfolkene! Sleipe jævler, tror dem har kjøpt noe dritbra for de fattigmannspenga sine. Haheahahe, det viser bare at det er lurt å invistererea i en litt bedre maskin. Bli vant til dette fanboys, ps3 har kommet for å seire nå assa, bare se på xbox versjonen, 0,1 poeng dårligere. Også røde ringer også da, hahehaheha.

Ordentlig maktdemonstrasjon ja... Eg har allereie kasta min 360. Den er jo totalt søppel no.
Lenke til kommentar

Jeg er ikke interessert i å gjøre dette til en krangel, derfor stopper jeg det der. Du får velge om du vil fortsette eller drite i det og la meg være en såkalt "fanboy".

 

Det jeg gleder meg mest til en uten tvil MP-delen! Men hvordan er det på PS3, hoster maskinene selv eller det servere som hoster? :)

Lenke til kommentar
La inn en bestilling på Call of Duty 4, Assassins Creed, Mass Effect & Kane & Lynch på absoluttspill nå!

Og med det så ble hele det sosiale livet mitt ødelagt for resten av året! Well worth it!

 

Gleder meg mest til COD4, den Multiplayer beta'n var helt herlig! Bedre enn Halo 3 multiplayer .... imo

 

betaen var helt konge

Lenke til kommentar

Jau - ein får poeng i matchar som blir omgjord til XP points. Desse blir 'veksla' inn i gradar o.l. Ein låser opp ting som perks, attachments, camo, våpen osv.

 

Har for lenge sidan satt av helga. Lurar på når Absoluttspill sender spelet. Håpar dei postlegg det imorgon slik at det hoppar ned i postkassen på Torsdag, seinast Fredag.

Lenke til kommentar
Har noen lagt merke til hvor lett xbox gjengen slipper unna kroken her?

Diskusjonen ville jo aldri ta slutt når det gjaldt tidligere multiplat-spill.

Nå blir det liksom dysset ned og forbigått i stillhet.

 

Dette er en maktdemonstrasjon uten like fra ps3 sin side mener nå jeg.

 

 

Ja, der fikk xboxfolkene! Sleipe jævler, tror dem har kjøpt noe dritbra for de fattigmannspenga sine. Haheahahe, det viser bare at det er lurt å invistererea i en litt bedre maskin. Bli vant til dette fanboys, ps3 har kommet for å seire nå assa, bare se på xbox versjonen, 0,1 poeng dårligere. Også røde ringer også da, hahehaheha.

 

ehh...

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...