FCW Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei! Har et HD2600XT i min mediaPC. Når jeg spiller av DVD filmer med PowerDVD, så får jeg et supert bilde.....men i perioder hakker filmen i noen få sekunder, ganske irriterende. Når jeg monitorerer GPU aktiviteten, mens jeg spiller av film, ser jeg at den starter på rundt 50%. Langsomt faller så GPU aktiviteten til ca 5-7%, og da kommer hakkingen i ett sekund eller to. Så stiger aktviteten raskt igjen til rundt 50%, og filmen spilles av helt glatt. Denne syklusen gjentar seg igjen og igjen, ca 5-10 minutter mellom hver gang. Kjører som sagt PowerDVD med HW akselerasjon enablet. Har reinnstallert nyeste drivere + OS, Oppdatert BIOS m.m, byttet kodeker, diverse DVD avspilling programmer, justert i CCC, TV oppløsning 1280X720, 50Hz m.m CPU load er <5%, og det er ingen applikasjoner som går, ihvertfall ikke som jeg vet om ( via Windows oppgavebehandling).¨ Systemet forøvrig: Win XPpro/sp2 P4 641, 3,2 GHz 2 Gb DDR Ram Asrock 775 dual VSTA HIS ATI HD2600XT Flere som opplever dette? HW/SW problemer? FC Endret 29. oktober 2007 av FCW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå