Melkekartong Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Finnes noe slik for linux? kjører slackware12.0. Målet mitt er å begrense uthastigheten (internett) til én enkel prosess. Har i dag en filserver som jeg har lagt inn ldc++ på, men for å kunne bruke denne, må jeg begrense uthastigheten litt. Jeg vil ikke at dette skal gå utover hastigheten mellom LAN/filserver. Virker som de fleste googletreff går ut på å begrense båndbredden for hele nettverk i oppsett ála clarkconnect osv. Denne PC-en står allerede bak en router. Anyone? Lenke til kommentar
strykejern Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det eneste jeg kommer på er wondershaper, men det stiller på hastgheten til et bestemt nettverkskort. Det hadde da funket hvis du hadde hatt 2. Da kunne du koblet til filserveren på det ene kortet, og den kunne lastet ned med det andre. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Mulig.. Jeg har tross alt to nettverkskort på PC-en.. Men virker som en litt kronglete løsning. Blir i så fall en last resort, men skal sjekke det! takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå