Hellemyr Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Er det noen spesielle knep eller ting man må gjøre for å få Diablo II LOD instalert 2 ganger på samme maskin, og ha begge spillene oppe samtiding. Er det bare rett frem å instalere det andre spillet, eller er det noe jeg må gjøre? Lenke til kommentar
teks Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 En stund siden jeg gjorde dette, men mener å huske at jeg installerte en gang, renamet mappen til noe annet, for så å installere igjen. Etterpå renamet jeg den første mappen tilbake til det originale mappenavnet. Lykke til. Lenke til kommentar
Thorbjorn85 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg installerte en gang og brukte D2Loader og la to forskjellige cd-keyer i hver sin .reg fil. Kunne da åpne D2 to ganger med forskjellig cd-key, fra en installasjon. Lenge side jeg har gjort dette nå så vet ikke om det går lenger. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har fått tak i diablo2 og expansion av en kompis, men tullingen hadde sefølgelig klart å miste den ene delen av cd coveret, hvor koden står. Om noen av dere har et expeplar av Diablo 2 LoD som dere ikke spiller mer, kunne jeg være så snill å få koden Om dere er villige til å donere vekk så send den over en PM. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hvorfor vil du ha det installert 2 ganger? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 hvorfor vil du ha det installert 2 ganger? Så jeg kan kjøre 2 exemplarer av spillet sammtidig, og spille med meg selv. Veldig greit når man skal mule Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 spille med meg selv. Gud det fikk meg til å le.... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 og spille med meg selv Schizofren? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 mule? Overføre items fra en annen character (eller acc) til en low lvl (ofte barbar lol) som man lagrer ting på Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hehe. Husker tilbake i gamledager da jeg skulle overføre fra en char til en annen. Hadde funnet en hel syk øks. Rå liksom... finner meg en random server... dumper øksen, skifter char og servern er borte..."FAEN!! 22-3 timer senere finner jeg en server som ligner veldig mye, logger inn, løper dit jeg la øksa, tror du ikke den ligger der? joda.. Par dager senere prøvde jeg desp på selge den overalt... ingen ville ha den da alle sa den var dupa, var for god til å være sann... *pissed* Eneste bra som noen gang droppa for meg Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Så har du diablo liggendes, kan jeg få cd key til lod? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 flytta hjemmenifra for mange år sia. Skal jeg finne den må jeg opp på loftet etil fatters å begynne å lete etter den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå