Beaumont Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hey, i bandet jeg er i nå har vi gått på rundgang hvem som må spille bass, men nå som vi har fått ny gitarist begynner folk å finne sine plasser. Og min plass er da bass/vokal. Den bassen som blir brukt under øvingene er ikke spesielt god og kommer til å knekke ganske snart.. (er litt hardhente med den :/) Ved innkjøp av ny bass kommer ikke det til å skje da selvfølgelig. Har sett på denne Epiphone'en og denne B.C. Rich'en. Skal også brukes ved innspilling. Har dere bedre forslag ? Skal spille hovedsakelig metall og rawk ! Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Epiphonen er helt grei den, men vil heller sett på Fender sine P-basser eller noen av Ibanez sine. P-bassen kan du også få i svart og skifte ut det hvite plekterbrettet slik at du får en helt svart gitar. Basser generelt er vel like gode til live som i studio. Hva er budsjettet? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå virker det som du er ute etter mer eller mindre en metallbass, men sjekk ut de nye vintage modified squierne, beste bassene squier noen gang har laget. Jeg har selv den fretless jazzbassversjonen, helt suverent horn! Ligger litt over 3 lapper... Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 De var veldig fine ! Frister å bruke så masse på en bass, men det kan jeg ikke. En billig bass som er helt grei i studio og live.. 1500-2500kr, skal snakke med resten av bandet senere denne uken. Etter det kan det henge jeg får klarsignal på å bruke mer.. Den Epiphonen jeg linket til får vel greie seg {Hvis ikke dere har andre forslag i samme prisklasse da.} Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå