Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg verdens kjedeligste "elsker?"

Gjest Gjest_Tja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tja_*

Ja nå har det seg slik at jeg har vært sammen med damen i 1 år og 1 månede. Vi er begge 17 år. Problemet mitt har seg slik at jeg har veldig lett for å bare kjøre på Misjonær stilling vær eneste gang vi har sex (som er fra 3-6 ganger i uken) Uten at hun klager så mye, så kommer det da hint på hint om både dusjen, andre steder i sengen/sofaen osv.

Hva kan jeg gjøre? Og hvor viktig er det for hun egentlig?

Skal ikke være lett å være tennåring nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge hun forsatt vil ha sex, så har du i allefall mulighet til å gjøre noe med det. Husk at du ikke trenger å avtale noe som helst på forhånd, selv om litt prating under sexen er viktig. Dere må jo tross alt kommunisere, hva som føles bra, o.l.

Det er jo bare fantasien som setter grenser, du er naturligvis ikke ene og alene ansvarlig når det blir litt monotont. Uansett, så elsker jenter at vi tar kontrollen, så snu henne litt rundt, og husk at det finnes fler erogene soner enn du kan telle på to hender. Ikke bare konsentrer deg om å kjøre på.

Jeg synes det er veldig viktig med variasjon, det går greit en stund, og en veldig god stund hvis hun virkelig elsker deg. Men det kommer en dag når det vanlige gamle ikke er godt nok.

Hint: Bruk møbler på nye måter, vegger er også en fin ting, ikke bare tenk på sengen hele tiden. Snu henne rundt, bind for øynene, dra henne i hårdet (Ikke lugging her, men ta tak i nakken helt inne ved roten, med hele hånden) - jenter blir helt ville.

En ting til som er veldig sexy er å være f.eks skikkelig dyrisk i la oss 1min så veldig rolig i 1min, rått, rolig, rått, rolig, osv. F.eks sleng henne inn til veggen og råkling mens du holder hendene hennes over hodet med en hånd, og bruker den andre til noe annet.

Tips her: Du kan lenge en jente ganske "voldsomt" inn i veggen, men ikke slik at hun får vondt. Veldig viktig å passe godt på her, bruk hånden bak hodet hennes, så hun ikke treffer veggen, osv. Hun skal bare føle at du har kontroll. Egentlig et rollespill hele greia.

Det finnes uendelig mange ting du kan gjøre, men du må nesten gjøre noe som faller naturlig for deg. Personlig hadde jeg blitt drittlei av misjonær etter en liten stund, men så lenge gløden er der, så er drivet der. :D

Men sånne ting skal egentlig ikke folk vite. :p

Det er veldig vanskelig for jenter å finne gode elskere, så når de finner en, så gir de aldri slipp...

Noen jenter her inne som har møtt noen, og vet hva jeg snakker om?

PS! Synes jenter som ligger helt dau i senga er veldig usexy. Gi litt motstand, få gutta til å føle seg som menn. Vær mer aktiv og impulsiv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente
Det er veldig vanskelig for jenter å finne gode elskere, så når de finner en, så gir de aldri slipp...

Noen jenter her inne som har møtt noen, og vet hva jeg snakker om?

Ja det skal være sikkert og visst ;)

Jeg og kjæresten min har super sex, og go kommunikasjon under akten og ellers!

Jeg føler med deg trådstarter, jeg kan også til tider være litt passiv og henge meg opp i enkelte stillinger, men jeg har en kjæreste som er veldig glad i å eksperimentere (noe jeg også er, bare litt mer sjenert på visse felt enn han er ;) ).

Men ja poenget mitt er; sex har ingenting med planlegging og faste rammer å gjøre, sex har noe med å slippe seg fri og bare leve i nuet!

Så nestegang du og din kjære skal ha sex, overrask henne, ha ett skikkelig hett forspill, deretter sleng henne over på magen, løft henne over på alle fire og test ut vår allers kjære doggy ;)

(Selvfølgelig bare ett forslag, men jeg vet at i alle fall jeg ville satt pris på det, og tror ikke jeg er alene)

Lykketil :thumbup:

Lenke til kommentar
Faen jeg må skaffe meg ei dame som den anonyme over.

- Eller i hele tatt ei dame hadde jo vært første prioritet :)

Er ikke noe spesielt det med doggy da.

Men personlig så ikke tenk sånn, du har nok bare blitt altfor påvirket av massemedia. Alle skal være perfekte, ha masse penger, reise rundt hele verden, ha masse sex, perfekt kropp, ha prøvd ut alle stillinger og posisjoner.

Vel, verden er ikke sånn. Og om du liker misjonær, hva så? Så lenge dere begge liker det og er fornøyd, ser jeg ingen grunn til at du burde endre på det.

Lenke til kommentar
Ja nå har det seg slik at jeg har vært sammen med damen i 1 år og 1 månede. Vi er begge 17 år. Problemet mitt har seg slik at jeg har veldig lett for å bare kjøre på Misjonær stilling vær eneste gang vi har sex (som er fra 3-6 ganger i uken) Uten at hun klager så mye, så kommer det da hint på hint om både dusjen, andre steder i sengen/sofaen osv.

Hva kan jeg gjøre? Og hvor viktig er det for hun egentlig?

Skal ikke være lett å være tennåring nei.

Hva du kan gjøre? Foreslå å ha sex med hun andre steder, andre stillinger. Hun hinter om at hun vil det, så med mindre du er allergist mot resten av huset er det bare til å kjøre på.

Lenke til kommentar

Hmm. Oss meg lages det mye skitne og mange rare fantasier når jeg runker.

Så litt erfraring fra før av med bruk av fantasi er deilig.

Tenk at du stripper henne ned på badet og kjærtegner henne underveis, og så er det hennes tur til og gjøre det på deg. Så hopper dere i dusjen hvor dere vasker hverandre i håret og nedentil.

Osv.. Osv... :fun:

Eller kanskje ta henne hardt på det varme baderomsgulvet er jo en tanke mens dusjen står på og pipler på dere underveis. GO FOR IT! :lol:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...