TheNarsissist Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei jeg har en gamer pc fra komplett som er ca 9 månder gammel den har 1 gig ram et 256 mb nividia go etterelannet skjermkort 2,4 ghz prossesor jeg har alltid klart vf2 css og sånne spill laggfritt men jeg tok en pause fra pc spilling i et par uker og n å lagger det som bare fa en på Bf2 og css hva kan være problemet kan ikke spille det hakker for mye Lenke til kommentar
size11 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du kan ha fått spyware el. Ville tatt en grundig scan for både virus og spyware. Har du forsøkt å defragrementere? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sjekk om du får en overopphetet pc.. defekt vifte på strømforsyning, cpu, elns. som da throttler den, så den clocker ned automagisk. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du sku også hatt deg 2gb ram, er det som er gjerne stanadard i dag. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du sku også hatt deg 2gb ram, er det som er gjerne stanadard i dag. Trådstarter skriver at han spillte spillene det er snakk om laggfritt for et par uker siden, så det er vel sansyneligvis ikke ramen som er problemet... Kan jo prøve å defragmentere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå