Vaenas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ble lei dem jeg også til jeg kom i så høy level, at jeg kunne one hitta alt uansett. tror spillet bugga for jeg hadde litt mye strength Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg gikk så lei disse Oblivion-gates at jeg skrudde difficult-slideren helt ned og løp gjennom de siste. Synd de ikke la opp til litt færre. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hvertfall såpass få at man kunne bevege seg til fots, uten at man måtte støte på en Lenke til kommentar
AG Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Cameron's Paradise var gøy da. Oblivion Gates fikk meg til å hate spillet. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) tenkte feil. beste øyeblikket jeg har hatt i oblivion er når du skal drepe alle inne i den bygningen uten at noen vet det er deg siste personen du dreper aner fred og ingen fare. tror morderen er død.. POW så er hun naila til veggen med bow leif Endret 18. november 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå