Potetgullmann1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg spiller oblivion og har lyst til og starte nytt pill. men jeg er så ufattelig lei oblivion gates.. er det noen som veit om mods eller noe som gjør at jeg rett og slett kan spille oblivion uten gates? ^^ trenger ikke main story lenger Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ta et søk på www.tes-source.com Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ta et søk på www.tes-source.com Det er to navneendringer siden (dessuten het det tessource.com). Nå heter det TES Nexus. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 hjertelig takk! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er kun en Oblivion Gate som er oppe når du starter spillet (Den foran Kvatch). Det kommer ikke flere opp før du får oppdrag om å eskortere Martin tilbake til Jauffre. Så du kan levere amuletten, stikke til Kvatch, mose den gaten der og finne Martin i kapellet uten at du risikerer noen fler gates. Men straks du godtar å hjelpe Martin tilbake til Jauffre begynner ting å skje. Vil du være sikker, så gi beng i å levere amuletten i det heletatt... Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 har gitt eff og funker jo bra ^^ tenkte ikke at jeg bare kan droppe hele main questet Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Regner med jeg ikke spoiler noe når jeg sier at de også ikke er der når du har fullført mainquesten. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 har spillt gjennom, men ville spille en gang til uten og være imba når jeg tar sidequestene Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 bare ta deg en dag løp og steng alle! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ...Vil du være sikker, så gi beng i å levere amuletten i det heletatt... Jepp, ingen mer oblivion gates. Dagår det plutselig an å bevege seg til fots igjen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er strengt tatt bare to-tre obligatoriske Gates i spillet... Ikke så altfor tungvint å ta dem. Eneste Gates duger for er items uansett, de podene kan ha rimelig tøffe ting i seg. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Veldig avhengig av level selvfølgelig men i et godt gjemt bonus-område i chorrol oblivion world finner du Hatreds Heart og Hatreds soul. Rimelig tøff mace/bue Eller gir jo sigil stones noen av de sterkeste enchants du kan komme over, alltid greit å ta med seg. Dremora har jo også mye kult i lommene, selv om det selvfølgelig er helt random. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er mange kurante ringer og armor/våpen som har en grei enchant på seg. Fikk vel Ring of Skimming i en Gate, om jeg ikke tar feil. Den gir Water Walk og +20 i Athletics og Speed, om jeg ikke roter veldig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Den hørtes Nice ut ja;-) Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 bare ta deg en dag løp og steng alle! Gjorde jeg. Man få veeldig mye fame av det. Anbefalles. Hadde på meg lett klær med speed-enc på. Gikk unna på null komma niks! Lenke til kommentar
Dirlewanger Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Transdimentional space cheese er svaret på spørsmålet ditt. søk etter det på tes-source. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Oblivion gates er artige selv om det kan bli ensformig.Mye digg å hente/finne samt sigil stones.Pleier å bruke fortify luck spell/potions før jeg entrer,ser ut som man finner bedre ting da.Har ikke spillt Oblivion på lenge men fikk lyst til å begynne igjen.Skulle vært flere timer i døgnet å spille... Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ehh går det an å få Add-ons til X06 ?? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nei, ikke andre enn de du får i Knights of the Nine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå