Kjekssjokolade Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg merket etter lørdagen som har vært nå, at jeg har et lite hakk i ei av fortennene, den til høyre av de to fremste som sitter øverst. Det er ikke noe stort hakk, men det jeg lurer på er om tanna vil smuldre opp, eller at det vil bli svakhet rundt hakket i tanna, og at det evt blir større. Hakket nå er ikke større enn at man nesten må studere tanna for å se det, eller vite at det er der, jeg kjenner det jo veldig godt da, hehe, kjennes større ut enn det der er:P Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 stikk til en tannlege først som sist... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hakk i tanna- skal ikke være alvorlig, betyr ikke at tanna har blit svakere, kanskje har du slått den slik at en liten bit har falt av. Hvis du synes det er sjenerende kan du gå til tannlegen slik at han kan slipe det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har ett hakk i tanna, fikk det for ca. 2 år siden og tanna er like hel fremdeles, bortesett fra hakket da Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjenner bare at det har begynt å ise mer enn ellers i tanna Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er vel noen nervestumper som stikker ut, de blir slitt vekk etterhvert. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er vel noen nervestumper som stikker ut, de blir slitt vekk etterhvert. Hvis det hadde vært nervestumper på utsiden, vil det si at pulpa er perforert, og da må man rotfylle. Det er ikke tilfellet her. Det som har skjedd er nok at kanalene i tanna har blitt blottlagt, og at du kjenner temperaturforskjeller bedre. Gjør det veldig vondt, bør du ta en liten tur til tannlegen din, så får du høre hva hun/han har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå