Gjest Slettet+65132 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Når eg spelar bf2 over trådløst internett, mistar eg kontakt med serveren ca kvart minutt. Dette skjer berre i eit sekund og så fungerar det heilt flott i eit minutt til. Har dette nettverkskortet. Trur eg har dei nyaste drivarane. Ka kan eg eventuelt gjere for å forhindre dette? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei Når eg spelar bf2 over trådløst internett, mistar eg kontakt med serveren ca kvart minutt. Dette skjer berre i eit sekund og så fungerar det heilt flott i eit minutt til. Har dette nettverkskortet. Trur eg har dei nyaste drivarane. Ka kan eg eventuelt gjere for å forhindre dette? skaffe deg kravtigre trådløs dekking eks to stk linksys wrt54gl. sett en wrt ved (router/adsl modemt) og den andre ved PC-en din. bruk tp ifra PC-en din til wrt nr 2. så bruker vanlig lan-kortet i PC-en din. så blir det mye mer stabillt med engang. hvis du legger inn Linux fw på Linksys wrt54gl din f.eks dd-wrt blir mye brukt! der har også mulighet til og overklokke litt. og skru av den enne antenna så du bytte til en kraftigre annte. muligheten er mange kan også øke til wrt300 tror jeg den heter da får du høyre lanhaslighet en 54mbit. kan også bruke dd-wrt på den tror jeg. Endret 29. oktober 2007 av larrylu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå