Gå til innhold

PS3 bestilt, trenger et kult bilspill

OnetroM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sega Rally (Revo) er uten tvil bilspillet med best pure gameplay. Kan bare plukke det opp og spille "hodeløst". Fantastisk enkelt å lære samtdig som det tar tid å perfeksjonere.

For de litt eldre, og bodd i litt større byer, så husker dere den fantastiske tiden da den originale Sega Rally og Sega Rally 2 herjet i Arcade-hallene. Denne Halo-generasjonen har tydeligvis en annen smak, og nevner utrolig nok ikke Sega Rally engang.

Syns demoen var dårlig jeg så dette kommer i hvertfall ikke jeg til å kjøpe, dessuten virket det ganske barnslig.

Har aldri likt Sega spillene syns de er kjedelige og barnslige.

Lenke til kommentar

Jeg får i alle fall inntrykk av at stort sett alle bilspillene som er omtalt her er å finne i demoversjon. Meget bra opplegg, får håpe det gjelder for stort sett alle andre spill også. Da er det bare å laste ned rubbel og bit før man jobber seg gjennom.

Fikk forresten mail fra nettbutikken igår, maskinen blir en uke forsinket. Der røyk helga, så da tar jeg en god gammel krampefyll i stedet :p

Lenke til kommentar
Sega Rally (Revo) er uten tvil bilspillet med best pure gameplay. Kan bare plukke det opp og spille "hodeløst". Fantastisk enkelt å lære samtdig som det tar tid å perfeksjonere.

For de litt eldre, og bodd i litt større byer, så husker dere den fantastiske tiden da den originale Sega Rally og Sega Rally 2 herjet i Arcade-hallene. Denne Halo-generasjonen har tydeligvis en annen smak, og nevner utrolig nok ikke Sega Rally engang.

Syns demoen var dårlig jeg så dette kommer i hvertfall ikke jeg til å kjøpe, dessuten virket det ganske barnslig.

Har aldri likt Sega spillene syns de er kjedelige og barnslige.

Sega spill er barnslig? Da har du ikke prøvd mange.

Lenke til kommentar

La han gjerne kalle SEGA spill for barnslige. Jeg vil tro majoriteten av spill som er laget opp gennom historen er laget for barn. Jeg er 32år og spiller masse. Kall meg gjerne barnslig, bedre det enn gæmlis :)

Lenke til kommentar

La han gjerne kalle SEGA spill for barnslige. Jeg vil tro majoriteten av spill som er laget opp gennom historen er laget for barn. Jeg er 32år og spiller masse. Kall meg gjerne barnslig, bedre det enn gæmlis :)

Du sier heller for ungdom ;)

F.eks barn på 5,6 år klarer ikke å kjøre bilspill

Lenke til kommentar
vent til need for speed: pro street kommer, det er dritkult!

prøv demoen på psn (usa) hvis du har lyst å se hvordan det er :)

Ja, test spillet før du velger å bruke penger på det.

Skal ikke være negativ og det er sikkert et godt bilspill i sitt felt, men jeg personlig mener det er noe av det svakeste bilspillet som ser ut til å komme dette året.

Håpløs kjørefølelse, bare gi full gasss, selv på King mode (var vel en sving på speed challenge man måtte slakke av litt, men ellers er det full gass uansett), og virket alt for enkelt. (om king mode skal være vanskeligste kjøremåte).

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
vent til need for speed: pro street kommer, det er dritkult!

prøv demoen på psn (usa) hvis du har lyst å se hvordan det er :)

Ja, test spillet før du velger å bruke penger på det.

Skal ikke være negativ og det er sikkert et godt bilspill i sitt felt, men jeg personlig mener det er noe av det svakeste bilspillet som ser ut til å komme dette året.

Håpløs kjørefølelse, bare gi full gasss, selv på King mode (var vel en sving på speed challenge man måtte slakke av litt, men ellers er det full gass uansett), og virket alt for enkelt. (om king mode skal være vanskeligste kjøremåte).

hm, synes det er god kjørefølelse, men er enig i at king mode er ALT for lett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...