OnetroM Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PS3'n er underveis, men jeg har ikke fått sjekket hva som finnes av bilspill. Det er vel det konsoll er optimalt til. Motorstorm kjøpte jeg i elkjøps spillpakke her om dagen, så det er allerede i hus. Ridge Racer 7 finner jeg ingen omtale fra her på Gamer, er det bra? FlatOut er vel så langt jeg kan se kun til Xbox360, noe som er veldig synd. Formula 1 kikket jeg på i en butikk og det imponerte ikke. Grand Turismo er for seriøst, trenger noe mere action/arcadepreget. Noen andre bilspill til PS3 som jeg bør ta en titt på? Post gjerne egne erfaringer og linker til omtaler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ridge Racer er ekstremt arcade, det finnes ein demo av det ute også slik at du kan prøve det når konsollen din kommer i hus. Du kunne muligens ha tatt ein titt på DiRT, som er ein fin krysning mellom semi realisme og arcade. Colin Mcrae:DiRT omtaler Endret 29. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Need for speed pro street er jo strax i butikkene! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Motorstorm har ikke blitt dårlig siden utgivelsen. Fortsatt det feteste offroad spillet der ute. Men hvis du liker spill som Ridge Racer, så er Sega Rally mye bedre på dette nivået. Lenke til kommentar
sindreberth Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kjøpte ridge racer 7 uten å teste det på forhånd, fikk spillet å gledet meg til å prøve. Men skuffelsen var stor. Er sikkert morsomt for 3åringer... kjøringen kan ikke sammenlignes med noe realistisk i det heletatt.. sega rally er hakket bedre, men likte ikke det no serlig heller. blei for lett.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) IKKE kjøp ridge racer 7 det må være det absolutt dårligste bilspillet noensinne. Omtale her: http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...ticle951151.ece Av brae bilspill har vi jo Motorstorm, dirt og sega rally. Endret 29. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du kan jo laste ned demoer av de fleste bilspilla på US store. Kan jo være lurt så får du testa dem før du kjøper. Andre bilspill jeg kommer på i farta er "Full Auto Battlelines 2" , "Need for speed Carbon" og "Stuntman Ignition". Ellers ser jeg frem til Burnout Paradise som kommer i Januar. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har selv RR7 og synes det ikke er noe dårlig spill som Spillmagasinet mener, men du bør være fan for det er den samme greia som de 6 forrige RR-spillene - ikke allverdens mye nytt med andre ord. Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Last ned Gran Turismo 5 prolouge demoen fra Jap PSn store, beste bil spilelt jeg har spillt! Har alle bilspillene til PS3 og synes ingen av dem er noe særligt, vertfall ikke etter GT5P demoen. Av de jeg ahr synes jeg Dirt er best. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Takk for mange gode forslag og tips. Det beste var vel egentlig å holde hodet kaldt til jeg får testet demoene som ligger ute Blir litt revet med når pakka er på vei i posten, men jeg får telle til ti. DiRT er vel kanskje det som så lang er mest tiltalende, mine tidligere opplevelser med GT er ikke noe særlig. blir for seriøst. Skjønner kanskje nå grunnen til at Ridge Racer 7 koster 244,- på CD-WOW.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Motorstorm er en god anbefaling eller så kan du vente til GT 5 kommer. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Motorstorm har jeg allerede. Elkjøp solgte Resistance, Motorstorm og en Sixaxis for 495,- på nettbutikken forrige uke. Føler det var en grei pris Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Motorstorm har jeg allerede. Elkjøp solgte Resistance, Motorstorm og en Sixaxis for 495,- på nettbutikken forrige uke. Føler det var en grei pris Det var en fin pakke ja, kontrollen alene betalte jeg 499kr for, Lenke til kommentar
psino Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Defintivt DiRT. http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/cmr07?q=dirt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 -Collin McRae: Dirt -Motorstorm -Burnout 5: Paradise -Gran Turismo 5 demo -NFS: Pro Street -Jucied 2 -Sega Rally -Stuntman: Ignition -NASCAR 08 -Ridge Racer 7 -Formula One Championchip edit Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) IKKE Juiced 2.. Last ned demoen og bli skuffa.. sykt dårlig styring og i de hele tatt dårlig.. Vent til den 22 nov. da kommer Need for Speed pro street å det blir helt vilt rått, ett a de beste bil spilla noen gang! Endret 31. oktober 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
praystation Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) NASCAR 08 Endret 31. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
programmer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sega Rally (Revo) er uten tvil bilspillet med best pure gameplay. Kan bare plukke det opp og spille "hodeløst". Fantastisk enkelt å lære samtdig som det tar tid å perfeksjonere. For de litt eldre, og bodd i litt større byer, så husker dere den fantastiske tiden da den originale Sega Rally og Sega Rally 2 herjet i Arcade-hallene. Denne Halo-generasjonen har tydeligvis en annen smak, og nevner utrolig nok ikke Sega Rally engang. Lenke til kommentar
programmer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 I tillegg kan jeg fastslå at Sega Rally har den råeste grafikken hittil på bilspill for PS3. Veldig mange polygoner på banen, som muligjør ekte deformasjon, i motsetning Motorstorms skuffende Parallex-mapping, dvs ren illusjon. Jeg må si at Motorstorm er virker mye kjedeligere etter å ha spilt Sega Rally Revo Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Er ikke alle spill ren illusjon? Endret 31. oktober 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå