meankanin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 En kollega lurer på å handle inn en slik sak: Acer Aspire 7520 17" bærbar PC LXAKG0X043 Noen som har noen erfaring med den? Har sett spesifikasjoner, men lurer på hvordan støynivået er, og hvor god er skjermen? Skal eventuelt bare brukes til vanlig bruk dvs word og internett, ingen spilling. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skjermoppløsningen er helt latterlig til å være 17-tommer. Testet en på fest en gang, og jeg kan ikke skjønne hvorfor de bygger den med den skjermen. Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skjermoppløsningen er helt latterlig til å være 17-tommer. Testet en på fest en gang, og jeg kan ikke skjønne hvorfor de bygger den med den skjermen. En kollega av meg har og sett på denne. Han skal bruke den til å samle på bilder, og betale regninger på nettet. Vil du si at skjermen er for dårlig til det? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Smaken er som baken (som alltid), men for meg virker det nesten tåpelig å ha en så stor skjerm når oppløsningen er så dårlig. Vitsen med kjøpe en 17-tommer bærbar er ofte at skjermen er god, det er den ikke her. Skjermbildet blir nesten grøtete med så lav oppløsning (min mening). Klart maskina fungerer til formålet du legger fram, men jeg ville heller kjøpt ei maskin med noe mindre skjerm (lettere og mer behendig). Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har denne, men med "G" til slutt. Den har 1400*900 i oppløsing ikke 1200*800, så jeg vil tro det er 1400*900 på denne å. Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har denne, men med "G" til slutt. Den har 1400*900 i oppløsing ikke 1200*800, så jeg vil tro det er 1400*900 på denne å. Er du fornøyd? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Med skermen? Ja, synes at dette er passe oppløsing. Resten av PC-en? Ja, drar BF2 og spill det på "plane" på full. Mange som har problmemer med å dra BF2 på LOW, men det har ikke jeg noe problem med ivertfall ;P Sempron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå