Gå til innhold

Penger over internett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snakk om å kjøpe opp domener og selge de videre for en del mer. Jeg er nettop fylt 15. Planlegger å si det med en gang jeg tjener betydelig, men tror de er vedlig skeptsike i starten , før de ser atd e faktsik kommer penger ut av det

Lenke til kommentar

Vel, det er slik at du må ha ett organisasjons nummer for å kjøpe opp bla .no domener. Tror også at kjøpet burde stemme sånn ca med det firmaet ditt allerede heter. Tror andre firmaer kan gå til sak mot deg om du f.eks hadde drevet "Ola nordmanns sprøstekt-løk" og kjøpt opp domenet Statoil.no.

Sett deg inn i regler når det kommer til kjøp av domener hvertfall, slik at du ikke ender opp med søksmål mot deg. Når det kommer til andre enn .no domener så vet jeg ikke reglene.

Har han kompissen din godtatt at du kjøper domener igjennom hans firma, selv om han kan få svi for det ?

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar

Å kjøpe no domener er rent idioti. Er så mange stygge regler. Com , net og org er litt løsre. Kan reglene ganske bra, men mange undervurderer meg fordi jeg er så ung og tar meg lite seriøst. Desuten må man være 18 for å ha et domene. Han kjenner konsekvensene ja. Så det er ikke no problem. Tenkte i utgangspunktet å vente til jeg selv var 18, men jeg prøver ihvertafll nå. Har også vært tjent litt innen akjsebransjen.

Endret av Rebell4
Lenke til kommentar
Ville fått meg en avisbud-jobb istedet.
Hehe :p Men man har jo lov å tjene penger i et firma da... så burde gå greit over internet også... men det er vel kanskje foreldrene dine some betaler skatten så de vil jo få vite litt etterhvert? Og selv om de sikkert blir forbanna så ville jeg bare sagt det jeg Endret av Warz
Lenke til kommentar
Å kjøpe no domener er rent idioti. Er så mange stygge regler. Com , net og org er litt løsre. Kan reglene ganske bra, men mange undervurderer meg fordi jeg er så ung og tar meg lite seriøst. Desuten må man være 18 for å ha et domene. Han kjenner konsekvensene ja. Så det er ikke no problem. Tenkte i utgangspunktet å vente til jeg selv var 18, men jeg prøver ihvertafll nå. Har også vært tjent litt innen akjsebransjen.

akkurat det er bare feil.

lykke til btw

edit: så ikke at en hadde skakt d før.

Endret av datastol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...