juleribba Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Heisann. Har en Acer 5920G Laptop som har begynnt å krangle med meg. Det har hvert bra helt til i det siste, da får jeg blue screen hele tiden, varierer mellom 5 min og 1 time. PC-en skrur seg deretter av. Feilmeldingen som kommer opp når jeg starter viste på nytt: Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 3082 Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: a BCP1: 00000064 BCP2: 00000002 BCP3: 00000001 BCP4: 827A4DAE OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\Mini102907-04.dmp C:\Users\Lars\AppData\Local\Temp\WER-1445068-0.sysdata.xml C:\Users\Lars\AppData\Local\Temp\WER4E7D.tmp.version.txt Les vår personvernerklæring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=501...mp;clcid=0x0414 Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Her er noen tips som altfor ofte glemmes hvis du vil teste om maskinen er frisk: Last ned Ubuntu 7.04, og start maskinen direkte fra Ubuntu plata.(eller en annen stabil live Linux distro). Ubuntu leveres med minnetest du kan kjøre direkte fra plata. Det finnes en stress tester i Linux som heter stress. Forsøk å kjøre den. Ellers har jeg ikke annet å bidra med enn det vanlige swadaet om reinstallasjon, gjenopreting til fabrikk installasjon, etc. Men det vet du sikkert om allerede. Linux kan på mange maskiner startes fra en minne penn, så hvis du vil bruke maskinen i mellomtiden kan du jo forsøke det. Mange Linux distroer kan både lese å skrive til en Windows disk. Håper dette var til noen nytte. Lykke til! Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Da har jeg lokalisert feilen, men får ikke helt til å reparere det enda. Trenger deres hjelp !! Feilen oppstod da jeg installerte en opdatering for vista den 28/10, husker ikke vilken oppdatering det var, men det var i forbindelse med at jeg installerte Crysis demoen. Systemgjennoppretning klarer ikke å laste tilbake det punktet som ble laget før oppdateringen ble installert. Trenger derfor hjelp til å manuelt avinstallere oppdateringen Har ikke peiling på hvordan det gjøres På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Bah! Fant jo ut hvordan jeg gjorde det da Noob! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå