fattigstudent Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har allerede postet dette spørsmålet i PC-spill-tråden, men lurer på om det kan være et Playstation-spill, så spør her også: Hei! Jeg kom her om dagen til å tenke på et spill jeg spilte for leeenge siden, kanskje rundt '96, og har lyst til å finne det igjen. Men da trenger jeg navnet... Mener å huske at man i spillet var i fremtiden eller på en romstasjon og gikk rundt og skjøt aliens eller noe. "Utsnittet" på bildet var isometrisk så man så alt litt sånn på skrått ovenfra og fra siden, som i Crusader: No Remorse/Regret. En annen ting jeg husker er at når man skjøt folk så sprutet blodet i en litt sånn stilig buestråle . Også måtte man gå rundt og finne nøkler og og kanskje hacke datamaskiner for å åpne dører. Noen ideer? Det er ikke Crusader: No Remorse/Regret, Loaded/Re-Loaded, X-COM eller Syndicate. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Isometrisk? Da har jeg hørt den og... Husker du hvilket selskap som ga det ut? Lenke til kommentar
fattigstudent Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Isometrisk? Da har jeg hørt den og... Husker du hvilket selskap som ga det ut? http://en.wikipedia.org/wiki/Isometric_projection Nei, husker dessverre ikke det i det hele tatt... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ah nettopp ja, å bevege seg innen et 3-dimensjonalt landskap men kun med 2-dimensjonale muligheter ? Det må da være et lettere ord for det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Guud!! Har det på tunga.. dark? ett eller annet?.... Lenke til kommentar
fattigstudent Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Project Overkill heter det . Nå må jeg bare prøve å finne det Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ah nettopp ja, å bevege seg innen et 3-dimensjonalt landskap men kun med 2-dimensjonale muligheter ? Det må da være et lettere ord for det. Det er faktisk ikke det . Det heter helt enkelt isometrisk. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ah nettopp ja, å bevege seg innen et 3-dimensjonalt landskap men kun med 2-dimensjonale muligheter ? Det må da være et lettere ord for det. Det er faktisk ikke det . Det heter helt enkelt isometrisk. Nja skeptisk. Mener jeg har hørt noe lettere ord for det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå