Everton Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hallo! Eg bare lurte på om det e någen som har någen gode forslag til et spel eg kan kjøpa meg? Vurderer: amped, JSRF, Sega gt 2002 og Colin Mcrae rally 3...... takk! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 av de vlle jeg valgt CMR3, har alle selv Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hadde valgt CMR3 jeg og. Jeg synes egentlig rallisport er bedre, men jeg har bare spilt demoen. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Amped uten tvil. CMR3 er teit. Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Prøvde CMR3 her en dag og jeg synst personlig det var noe dritt i forhold til Rallisport Challenge som jeg selv eier og liker meget bra :wink: Lenke til kommentar
Everton Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 e det vits i å ha både colin mcrae og rallisport?? Synes JSRF ser litt stiligt ut... Er det någen så har erfaring med det? Amped ser og litt bra ut...det e jo billig og nå så! Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Om det er vits å ha både Rallisport og CMR3? Det vet jeg ærlig talt ikke.....det lille jeg har prøvd av CMR3 likte jeg IKKE. Såklart viss en er bilspillentusiast er det vel verdt det Når det gjelder JSRF så har jeg det også.......synst det var DRIT tøft i begynnelsen......kul grafikk og rå musikk. Men jeg ble lei etter en uke og har ikke spilt det siden. Kanskje jeg burde gi det en sjangse til men jeg gidder ikke Mange som liker det også.......viss du vil kjøpe det av meg skal du få det billig. Ser helt nytt ut. Bare send en PM du :wink: Lenke til kommentar
Everton Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 E det någen så vett om unreal championsip e bra? eller timesplitters 2? Kunne godt tenkt meg et godt action,sport eller bilspel..? Någen anbefalingar..? :smile: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 E det någen så vett om unreal championsip e bra? eller timesplitters 2? Kunne godt tenkt meg et godt action,sport eller bilspel..? Någen anbefalingar..? :smile: Action: Halo eller Splinter Cell Sport: Hummmm... Fifa 2003? Bilspill: Ralli Sport Challenge Lenke til kommentar
Everton Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 takk, men eg har alle dei spelå der... veldig gode spel! Någen så har erfaring med: MOH: Frontline, Sega GT 2002 eller THPS 4? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Pro Skater 4 spiller iallefall jeg mye :-) Har riktig nok ødelagt 1 kontroller på dette spillet :-) Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Pro Skater 4 spiller iallefall jeg mye :-) Har riktig nok ødelagt 1 kontroller på dette spillet :-) Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Timesplitters 2... dritkult i ei ukes tid helt til du blir ferdig med singleplayer delen. Det er sinnsykt mye stæsj du kan unlocke.. men den delen av spillet (arcadechallenge mode) er ikke noe særlig kult å spille i lengden. Kan også spilles over xbconnect, som er godt for et par ukers ekstra spilling. Story-moden var det eneste jeg likte veldig godt, men den er rimelig kort. Tror ikke jeg hadde giddi å betale full pris for dette spillet.. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 JSRF suger så hart der er ræva ikke kjøp deg det kjøp heller time splitters 2 det er et konge spill Lenke til kommentar
The man! Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hvis du liker biler er sega GT knallkult, bare litt få baner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå