Gå til innhold

nytt xbox spel..?

Everton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er vits å ha både Rallisport og CMR3? Det vet jeg ærlig talt ikke.....det lille jeg har prøvd av CMR3 likte jeg IKKE. Såklart viss en er bilspillentusiast er det vel verdt det :) Når det gjelder JSRF så har jeg det også.......synst det var DRIT tøft i begynnelsen......kul grafikk og rå musikk. Men jeg ble lei etter en uke og har ikke spilt det siden. Kanskje jeg burde gi det en sjangse til men jeg gidder ikke :p Mange som liker det også.......viss du vil kjøpe det av meg skal du få det billig. Ser helt nytt ut. Bare send en PM du :wink:

Lenke til kommentar
E det någen så vett om unreal championsip e bra? eller timesplitters 2? Kunne godt tenkt meg et godt action,sport eller bilspel..? Någen anbefalingar..?  :smile:

Action: Halo eller Splinter Cell

Sport: Hummmm... Fifa 2003?

Bilspill: Ralli Sport Challenge

Lenke til kommentar

Timesplitters 2... dritkult i ei ukes tid helt til du blir ferdig med singleplayer delen. Det er sinnsykt mye stæsj du kan unlocke.. men den delen av spillet (arcadechallenge mode) er ikke noe særlig kult å spille i lengden. Kan også spilles over xbconnect, som er godt for et par ukers ekstra spilling. Story-moden var det eneste jeg likte veldig godt, men den er rimelig kort. Tror ikke jeg hadde giddi å betale full pris for dette spillet.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...