jst_productions Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Er det noen som vet om hvordan man får tak i en sånn emergencybryter som er på jagerfly?? Sånn en med et rødt deksel som man ta opp og under er det en bryter. På forhånd takk Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Sikk en tur på Elfa.se ... Der har de slike "Hetter" (Røde) som man kan ha uttapå brytere'en.. Men desse koster FLESK!!! Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 hva år jeg inn på, på elfa.se for å finne slike ''hetter''??? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 jeg vet fakisk ikke ka år betyr! lol, nei da... Hmm.. Gå på brytere, ¨å så finner du det der... 2 sek så skal jeg finne jeg! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Der ja... Her er ei liste med bilder over bryterene: http://www.elfa.se/elfa-bin/thumbs.pl?Vipp...6&121436&121466 Og så den hetta di: BILDE: LINK: http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/20/2023105.htm Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ta jobb i forsvaret... De har... Skrev ut noen sånne brytere når jeg jobbet der. særlig de med ARM skrevet i selvlysende skrift er kule... gikk med til lystgass system på bil osv... Olds69 Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ta jobb i forsvaret...De har... Skrev ut noen sånne brytere når jeg jobbet der. særlig de med ARM skrevet i selvlysende skrift er kule... gikk med til lystgass system på bil osv... Hehe, phett 8) Lenke til kommentar
handbook Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Gawd.. en slik en har jeg vert kåt på lenge å få tak i.. Er det mulig å få fixa en slik av på bryter til kassa? Eller må det noe mer arbeid til? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ta jobb i forsvaret...De har... Skrev ut noen sånne brytere når jeg jobbet der. særlig de med ARM skrevet i selvlysende skrift er kule... gikk med til lystgass system på bil osv... Olds69 gidder jo ikke ta jobb i forsvaret bare for å få noen brytere.. Lenke til kommentar
svinZ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 følger d med bryter på sikkerhetshetta frå elfa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå