DreamT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Heisann! Jeg har spilt med Rosenborg en del sesonger nå i FIFA 08 på 360. Og jeg har vunnet alle sesongene men jeg kommer aldri til Champions Leage? En kompis av meg har det på ps2 og han kommer til champions leage.. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har rett og slett ikke peiling, dette virket nå ganske merkelig. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kommer bare i en norsk cup.. ganske irritabelt.. Ingen andre? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 okei, gidd å skriv hvis dere ikke har noe fornuftig med Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Champions League er dessverre ikke med i Fifa08, synd å si det :/ Pga rettigheter, som EA Sports har, men som de deler opp i to forskjellige spill, Fifa08 og Uefa CL. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Men kompisen min har det på ps2 og han kommer til CL ? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det ikke ECC som er Champions League i Fifa? Og ECA tror jeg er Uefa cupen. Men om man skal ha sjangs for å bli med må man spille i Manager Mode. Tipper du spiller i Tournament Mode nå, så du må begynne på nytt i Manager Mode. Da kan du kjøpe og selge nye spillere osv. Vinner du Tippeligaen tror jeg du må gjennom kvalifisering til både CL og Uefa Cup.. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 ble også utrolig skuffet over dette etter og har vunnet serien med brann.. Utrolig irriterende og aldri få spille mot noen internasjonale lag. Vet det går ann på ps2. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har ikke testet med noen norske lag, men jeg spiller CL som bare pokker på Xbox360 med Real Madrid. Men jeg har enda ikke sett noen norske lag i verken Uefa Cup eller CL. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Vel jeg spiller i Manager mode, har vunnet tippeligaen 11 sesonger på rad Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Lag fra norsk liga blir ikke med i ECC/ECA fordi de spiller vår/høst-sesong istedet for høst/vår som de fleste andre ligaene i Europa. Det samme gjelder lag fra alle andre ligaer som spiller vår/høst. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 faen da, kom igjennom den 15 sesongen nå.. haha, fikk rbk opp på 4 stjerner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå