Kenny000 Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Du kan jo også leke litt med navnet ArticXP: ArticXtreme hva med: - Snøhetta :smile: - Winter Inside (fra Intel Inside) - Dr. Winter Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hva med å kalle den for "Arne" Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Da synes jeg at "Viggo Bjarne" er bedre ! Lenke til kommentar
eSik Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Personlig så tenkte jeg på Bernt :smile: Hehe.. Navnet er uansett ikke det viktigste, det viktigste er at jeg klarer å gjennomføre prosjektet mitt uten de store ødelegelsene :smile: Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hahaaa sinnsykt! Har lenge hatt lyst til å gjøre noe slikt selv, men har dessverre verken nok tid eller nok penger... :sad: Den maskinen kommer til å sparke rompe uansett hva den heter, men jeg våger å komme med et navneforslag selv: - --=Arctic Atari=-- - Dette navnet sier både at du har god kjøling og en vanvittig maskin :smile: Lykke til!! Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hmm, tja... hva med; DAMN! eller som jeg foreslo som navn på dream machine; Mighty mouse eller Slartibartfast Eller Deep Thought eller (når vi først er innom HitchHikersGuide...) The Earth! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Nai.... ArticXP er et bra navn det!!! Lenke til kommentar
eSik Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Tenker nok det blir ArticXP ja :smile: Nå venter jeg bare på delene Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Eller ArneXP Kødda! ArcticXP er dritbra Lenke til kommentar
eSik Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 ArticArne *hirrhirr* Lenke til kommentar
TheCh0sen Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 hva med "kaldvann"...... Lenke til kommentar
eSik Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Neidu, jeg vurderer seriøst ArticArne :smile: Og få skjært ut en fet logo i sia.. -aa- eller no slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå