geokri Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 8510p uten tvil, dette er en knall maskin. Og HP fikser denne kjapt om noe skjer, men det ser du selv hva du ønsker, kjøpe asus og sende maskin på service i 3 uker om disken feiler, eller kjøpe hp og få en ny disk i posten dagen etter og bytte den selv.... Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) 8510p uten tvil, dette er en knall maskin. Og HP fikser denne kjapt om noe skjer, men det ser du selv hva du ønsker, kjøpe asus og sende maskin på service i 3 uker om disken feiler, eller kjøpe hp og få en ny disk i posten dagen etter og bytte den selv.... Helt enig med det som står over.. Hovedkortet på den andre HP maskinene jeg har(nc6400) kortsluttet og Hp sendte et nytt kort til meg med express over natten og sendte en teknikker for å bytte.. sinnsykt bra service. Blir helt klart en HP 8510p da jeg også har en Asus v1j som jeg skal få kredditert pga PISS support(kun en som jobber der som i tillegg er en kranglende svenske), elendig reperasjonsarbeid da de har mistet batteriet og laderen min 2 ganger, dårlig kvalitet, og batteriproblemer som finnes på SYKT mange asus maskiner men asus sier at det ikke er noe galt fordi "det er sånn det skal være"(forbruksvare). Asus er ok så lenge det ikke skjer noe problemer.. Da har du tapt. EDIT: husk også at dersom du er student ved en eller annen høgskole i Norge så kan du få HP maskinen til 9 713,- inkl mva hos Mpx.no gjennom en uinettavtale. Det er da den beste modellen - GB956EA-HP . Endret 4. november 2007 av Raptus_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå