AnBa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Leter etter ett gratis tegneprogram a la Paint Shop Pro eller Photoshop, noen som har noen tips? Trenger ikke være komplisert, bare med bedre grafikk en Paint, og gratis. Mange takk på forhånd Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Leter etter ett gratis tegneprogram a la Paint Shop Pro eller Photoshop, noen som har noen tips? Trenger ikke være komplisert, bare med bedre grafikk en Paint, og gratis. Mange takk på forhånd Nå er jeg på litt gyngende grunn, men jeg tror Gimp skal være ett godt valg. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Er ikke det litt komplisert? Det er en vennine av meg som trenger et, og hun er ikke akkurat et datageni. Mer på linje med den senile bestemora mi. Jeg kan alltids foreslå det, men jeg er fremdeles åpen for forslag. Mange takk, keep 'em coming Lenke til kommentar
sQute Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vel, Det du kan gjøre er å skaffe deg en sånn Draw Pad, USB-root i hvertfall sånn brett til PC som du tegner på, Der følger det med noen programmer som kan hjelpe deg.. Du må nok bruke penger fordi jeg er ikke sikker på om det er noen bra Gratis programmer. ^_- Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Paint.NET kan kanskje vere eit greit alternativ. Det er nok litt enklare enn Gimp. Lenke til kommentar
andir Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Artrage er et veldig enkelt og greit tegne - og maleprogram. Fullversjonen er riktignok ikke gratis, men gratispakken inneholder det meste du trenger. I tilfelle det er ønskelig å kjøpe fullversjonen, så koster det bare $25 (135 kr etter dagens kurs). Du kan lese om det her: http://www.ambientdesign.com/artragefeatures.html Lenke til kommentar
slash Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 OpenCanvas er et okay tegneprogram, og de eldre versjonene er gratis. (den siste gratis versjonen er 1.1-b72) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 GIMPshop skal visst være et godt alternativ til Photoshop. Det er enkelt og greit en modifisert versjon av GIMP som skal gi følelsen av at det er PS. Har ikke testet det selv, men det kan være verdt å kikke på, i hvert fall siden det er gratis. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg vil ikke si disse er tegneprogrammer. Illustrator er vel mer tegneprogram enn Photoshop? Finnes vel noen gratis vectorprogrammer også? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vil ikke kalle Illustrator et tegneprogram, det er et illustrasjonsprogram for å lage vector. Inkscape er det beste gratisalternativet når det gjelder vectorprogammer Lenke til kommentar
slash Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Steffenz, hvorfor er ikke disse programmene tegneprogrammer? Som -Kiman- sier så er det vel photoshop som er tegneprogrammet, illustrator er vektorbasert, så der er det et hat å gjøre noe på frihånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå