Seifenblase Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Jeg kjøpte min Nokia 6120 Classic hos Komplett.no, og fikk den levert den 18.08.2007. Kameraet har fungert kjempefint den første tiden, men etter en viss tid (ca. 3-4 uker) så begynte det å komme merkelige svare prikker i bildet. Først trodde jeg dette var støv på linsen, så jeg tok en grundig rengjøring av den. Dette hjalp ikke, og etter en grundig gjennomgang av bildene tatt med telefonen, kan man se at dette er defekte "piksler" i bildesensoren. Dekkes dette av garantien? Jeg har jo ikke utsatt mobilen for noe uvanlig, annet enn å ha de i lommen. Legger ved bilde av før og nå. Dette er bilder tatt da kameraet var i orden: Dette er bilder tatt da kameraet begynte å få svarte flekker i bildet. En siste ting jeg lurer på er; Skal jeg sende telefonen til Komplett eller skal jeg selv finne en forhandler / verksted i Bergen og levere den inn der? Er takknemlig for alle svar jeg får. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vanskelig å si hva dette kan komme av, men jeg ville nok ha sendt den inn for en vurdering. Mobilen er såpass ny at det er lite sannsynlig du har skadet den selv. Er nok antakelig bare en defekt bildesensor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå