norge Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvilke spill burde jeg velge har project 8 fra før av hvorfor burde jeg velge ditt tips? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skate! fordi det er realisktisk, en stor bane, gode oppdrag og en konge replay editor. tror det er alt jeg kan si om det, det jeg liker ihvertfall:) Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Anbefaler Skate jeg også, det er absolutt ett av de beste skatespillene på lang tid. Har da ikke prøvd det nye tony hawk spillet, men skate er ihvertfall bra. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Anbefaler også Skate. Syns det var bedre enn T.H. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skate er dritartig! Må innrømme at det er mitt første skateboard spill, siden 720 grader på Commodore 64. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har bare prøvd Skate men må si at det er drit bra! Det er realistisk og er utrolig gøy når du får det skikkelig til. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 danker T.H ... Overlegent fett kontrollsystem.. "Styringa er høyre analog, mens venstre går på ollie, fliptricks osv.. mye mer realsistisk i.f.t grinds, air osv.. helt genialt areale og morro oppdrag.. spiller det hele tiden Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 danker T.H ... Overlegent fett kontrollsystem.. "Styringa er høyre analog, mens venstre går på ollie, fliptricks osv.. mye mer realsistisk i.f.t grinds, air osv.. helt genialt areale og morro oppdrag.. spiller det hele tiden Er ikke så følsom analogen for triks synes jeg. Blir litt random hva du får i blant. Ellers er det slitsomt med frame drops og når du svinger "glatter" han bare ut det som er i bakgrunnen for at det skal gå smooth (husker det var et spesielt ord men kommer ikke på det). Jeg ble litt skuffet da jeg hadde håpet det var bedre (selv om jeg fikk varningar før jeg kjøpte det) Banene er stor og systemet med at du er en skater som skal bli berømt er velkjent på begge skate og thps. Har ikke prøvd Proving Ground men burde være mye nytt der før at du skal vurdere det. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 danker T.H ... Overlegent fett kontrollsystem.. "Styringa er høyre analog, mens venstre går på ollie, fliptricks osv.. mye mer realsistisk i.f.t grinds, air osv.. helt genialt areale og morro oppdrag.. spiller det hele tiden Det er omvendt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 SKATE, rett og slett. Har sine problemer, men Tony Hawk er jo horribelt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har prøvd demoen av THPG, rett og slett skuffende, jeg anbefaler Skate!! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Proving Ground Blir det første spillet i serien jeg ikke kjøper til release. Mye på grunn av SKATE SKATE er ikke egentlig i samme kategori. TH serien er jo maks Arcade style! Endret 29. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva er dette for et spørsmål? skate ofc Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er jo ganske innlysende dette her! Ikke en eneste som har anbefalt Tony Hawk. Jeg synes du skal kjøpe SKATE på flekken! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) danker T.H ... Overlegent fett kontrollsystem.. "Styringa er høyre analog, mens venstre går på ollie, fliptricks osv.. mye mer realsistisk i.f.t grinds, air osv.. helt genialt areale og morro oppdrag.. spiller det hele tiden Er ikke så følsom analogen for triks synes jeg. Blir litt random hva du får i blant. Ellers er det slitsomt med frame drops og når du svinger "glatter" han bare ut det som er i bakgrunnen for at det skal gå smooth (husker det var et spesielt ord men kommer ikke på det). Jeg ble litt skuffet da jeg hadde håpet det var bedre (selv om jeg fikk varningar før jeg kjøpte det) Banene er stor og systemet med at du er en skater som skal bli berømt er velkjent på begge skate og thps. Har ikke prøvd Proving Ground men burde være mye nytt der før at du skal vurdere det. Ikke etter at du har spilt en god del, da kan du omtrent ta akkurat hva slags triks du vil; med vilje! Anbefaler SKATE. forresten! Kjemep spill du kommer til å få glede av i utallige timer. TH PG kan bare gå å kysse seg i forhold til dette her! Endret 30. oktober 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå