Gå til innhold

Canon Ixus 330 video

Anbefalte innlegg

Hei

Har et problem når det gjelder overføring av video fra kameraet til maskinen. Jeg skal til å overføre informasjonen på CF kortet, men programvaren jeg bruker finner kun bildene på kortet og ikke vidoene..

Hva skal jeg gjøre for å få kopiert over filmene?

Det skal legges til at jeg ikke bruker orginal software som følger med kameraet pga at det ligger et helt annet sted en det jeg er nå. CF kortet er i kameraet som er koblet til maskinen ved hjelp av USB. Drivern som brukes er Canons TWAIN driver som er lastet ned fra Canons sider. ellers prøver jeg å bruke AcdSee til å få tak i bilder+video! Men som sagt er det bare bildene jeg klarer å hente over!

Håper noen har noe informasjon som kan hjelp meg!

Mvh

ZanZel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde ikke være noe problem å få tak i videoene selv om du ikke bruker Canon programvare. Det er jo kun snakk om å hente filer fra et lagringsmedium til et annet. På mitt HP 850 blir videosnuttene liggende på samme katalog som bildene. Jeg bruker en ekstern kortleser som dukker opp som flyttbar disk og windows xp. Du har selvfølgelig lett på hele minnebrikken etter alle slags filer for å fine dem? HP lagrer direkte som *.mpg og dette er veldig greit. Jeg kjenner ikke til om Canon eller andre kameraer gjør det på annen måte, men uansett må jo filene ligge på kortet. Hvis Canon lagrer de først i et format på kortet for siden å konvertere de ved hjelp av sin egen programvare er de sære. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...