vega77 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bestilte 2 stk harddisker ifr amentio.no. Den ene ble det bare masse feil med. Opprettet da en vareretur 08.10.2007. Etter noe ventetid fikk jeg en adresse å sende den til. Sendte da rett til amentio sin levrandør, greit nok det så kanskje det går kjappere. Ved att en slipper at amentio må sende vidre selv. Men nå sitter jeg her da, har ikke fåttt noe i retur. Å prøve å ringe amentio er en prøvelse. Telefonkøen virker til tider uendelig. Og ikke svarer de på mail heller. Hvillke mulgiheter har jeg får å få noen fortgang her tro ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har du frosøkt å ta kontakt med leverandøren? Det er ikke sikkert Amentio har tilgang til saken ettersom du sendte den direkte. Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 fikk faktisk kontakt med amentio på telefon idag. My lucky day.... Fikk samtidig bevist at menn kan gjøre fler ting samtidig. Ventet godt over en halv time i telefonkø. samtidig fikk jeg da: 1. tatt en dusj 2. spist lunsj 3.målt opp noen kabler jeg trenger 4. wc enndelig kom igjenom skulle de undersøke og ringe opp igjen. Fikk da beskjed om at ny disk ble sendt meg idag. Forsåvidt bra det. Men kommer nok uansettt til å ligge unna amentio i fremtiden. Har ikke tålmodighet til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå