snorri Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 kjører p3 på en ibm aptiva pc, og vurderer kjøp av ny cpu. hvilken sokkel har jeg? og hva slags cpu'er er intel celeron? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Tja.. Du har vel Slot-1 eller FCPGA (skrivefeil?) regner jeg med.. Hvilken hastighet har prosessoren? Nye celeron kjører vel i Socket 478, eller mPGA-478, som noen kaller de.. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 450mhz Vil da tro du har en slot-1 prosessor.. Men er ikke sikker.. Står cpu og vifte 90grader på hovedkortet ditt? (Altså, som et annet kort..) Lenke til kommentar
snorri Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 vet ikke. orker ikke sjekke. drit i det. slett threaden. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jøss... hvorfor posta du hvis det var så uviktig? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Damn, makan til dust...... Hvordan skal du klare å skifte cpu om du ikke har peil på noen ting..... Med så liten teknisk innsikt trenger du ikke noen oppgradering, bruk litt tid og lær litt om aptivaen du, så kanskje du om 10 år klarer å oppgradere den,,,, Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 var da ingen grunn til å mobbe han for det Dre@m_lord. Ikke alle er like flinke i data som deg vet du Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Damn, makan til dust...... Hvordan skal du klare å skifte cpu om du ikke har peil på noen ting..... Med så liten teknisk innsikt trenger du ikke noen oppgradering, bruk litt tid og lær litt om aptivaen du, så kanskje du om 10 år klarer å oppgradere den,,,, tror kanskje du skal ta deg 10 år til å lære deg folkeskikk, så komme tilbake til oss..men da ville du kanskje nesten ha doblet alderen din? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Så vidt jeg forstår så er nanvet skrevet på sokkelen, bare se på den kanten rundt cpu'en for der står nok navnet(gjorde det på min p2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå