Ravn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 I så fall, er det mulig å finne ut om akkuratt en spesifikk konsoll har det ved å kikke på eska? Eller må man lyse inni den eller tilbe diverse Haitiske avguder med kyllingbein, røklese og hele pakke. Xboxen min skal på tysklandstur og tenkte å være utro mot den mens den er i pølse og øl-landet. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Prøv å bruke søkefunksjonen, og søk etter Falcon. Så skjønner du hvorfor folk er lei av å svare på det tenker jeg. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det tok deg vel omtrent like lang til å lire av deg det der som å komme med et svar. Men jeg kan søke jeg Ny info kan ha boblet til overflaten siden dette ble diskutert sist gang. Endret 29. oktober 2007 av Ravn Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 How to find a Falcon model 360 in stores Based on the info in this thread, A Falcon model Xbox 360 MUST BE: 1. Lot #0734 (Halo 3) or later (all SKUs) 2. Manufactured on or after 8/24/07(An HDMI Premium manufactured on 8/19 has been reported as 65nm.) 3. Team FDOU (Other teams may be Falcon as well, but none have been reported) Så langt jeg vet så er det ikke funnet noen Elite med Falcon/65nm ennå. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ser at Elkjip er tomme, kanskje neste forsendelse har et fjærkre under panseret Lenke til kommentar
acuum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ser at Elkjip er tomme, kanskje neste forsendelse har et fjærkre under panseret Jeg ser alle forhandlere nå er utsolgt for Eliten, og har vært det en stund. Kan vi da gå ut fra at når hyllene fylles opp med Eliter før jul, at de vil ha det nye "fjærkre under panseret"? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Trodde Elite var ment å være en Limited utgave av X360.. Trodde ikke de skulle lage fler etter første bunch var gitt ut!? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Elite har kommet for å bli, Halo Edition er limited etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Elkjøp i Bodø hadde bare to premium(pro) og fire halo limited edition igjen, ingen elite å se. (i alle fall i hylla, kan hende de hadde flere halo edition og premium på lager) Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Elite har kommet for å bli, Halo Edition er limited etter det jeg har hørt. Limited to the amout we can sell :!:. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg TROR jeg har fått falcon på min Elite. Mitt lot nr er #0744, og den ble laget 26-9-2007. Noen som vet om den har falcon?(bryr meg ikke om det er eller ei) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ligger guide for å sjekke her guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå