Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Utrolig hvor en avatartråd kan spore av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 *hente pisken* Pokker til OT det var da wh1te får min stemme. enkelt men brilliant. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har jeg tapt enda, mister? Nei. Jeg blir å vinne. Neinei Pedobear is old, newfag( har ikke noe med ordet fag å gjøre) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Egentlig er Dotten kjøpt og betalt av meg. Det der var vår lille hemmelighet, nå har du ødelagt alt. Jeg nekter for orden skyld å betale tilbake ukepengene dine. Jeg trenger de til parykken Bare vent til du sovner, da går parykken opp i fyr. Får ikke jeg noe for de pengene, skal faen ikke du få noe for det. Edit: og når du ikke har parykk, så ser alle deg for den patetiske gamle mannen du er. Fordelen med at dette er et forum er at jeg ikke trenger parykk. Det holder med bilderedigering Utrolig hvor en avatartråd kan spore av. Dette er en avatarkrig i OT-Baren. Ettersom deltagerne (minus Bundy) er helt håpløse med å bedrive kampanje så må vi fyre litt opp her. Alt er jo bedre enn kjedelige innlegg a la "Jeg stemte på Wh1te sin". Eller enda værre: "Jeg stemte på Bundy sin". *hente pisken* Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 *hente pisken* Pokker til OT det var da wh1te får min stemme. enkelt men brilliant. Er slik det skal være. Dette er en krig, og da skal det svi hos alle som er innblandet, inkl. Dotten. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Synes det var lav kvalitet på de fleste, men Movieheart var av de bedre, så han fikk min stemme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Lav kvalitet? Eh.. Se på wh1te sin, Remains sin, Fancypants sin? De er klare og god kvalitet. Kanskje min og Bundy sin er litt dårligere kvalitet, men jeg synes heller at en god avatar som folk kjenner deg igjen på er bedre enn noe annet. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi sporet av her, Remains cheater. Derfor han aldri svarer her! Men det er greit. *Lage nye brukere.* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 O rly? Er det endelig bevist? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, men han øker med nesten 15 stemmer per dag, og de fleste skriver hvem de stemmer på. Men han kan ikke, for da ser alle at brukeren har 0 poster og er laget idag, igår o.l Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Håks, mente ikke sånn kvalitet. Jeg mener at jeg ikke liker avatarene spesielt godt, generelt. Slik som din, nisselue i november var nok til at den kuttes. Gidder ikke å gi begrunnelser for hvorfor jeg ikke valgte alle de andre, men jeg synes Moviehearts er best, så da var valget enkelt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Helt sant. Jeg krever omstemning og 1mnd IP-ban av slasken Remains. Og TeggY: Nisselue er aldri for tidlig Endret 1. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tja. Jeg synes det er for tidlig å forberede seg til julen i november. Hadde derimot konkuransen vært i desember, hadde jeg nok stemt på deg, for lua passer jævla bra inn i avataren din! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den forrige avataren din håks var myee bedre. Juleavatarer kan man spare til 23 desember. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Nei, jeg liker den ikke. Uansett kjenner folk meg igjen med denne. xD Endret 1. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Wth? Hva mener folk med ordet kvalitet? Bundy sin avatar har jo kvalitet på alle plan bortsett fra ved bruk av ordet kvalitet for den subjektive bedømmelsen av innholdet. Movieheart sin avatar ser jo ut som en kjip photoshop effekt med et kjedelig motiv. (Jeg synes derimot at alle kandidatene er flotte avatarer med mange gode kvaliteter, men har sett mange avatarer tidigere som legger samtlige kandidatere i grus. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Denne avatarkonkurransen er så "over the top, and I'm so sorry, I've seem to have lost my last marbles", at den burde avblåses, og mere verdige kandidater nomineres. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Denne avatarkonkurransen er så "over the top, and I'm so sorry, I've seem to have lost my last marbles", at den burde avblåses, og mere verdige kandidater nomineres. Haha, du er bare sjalu for at avataren din suger og ble ikke nominert engang! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Denne avatarkonkurransen er så "over the top, and I'm so sorry, I've seem to have lost my last marbles", at den burde avblåses, og mere verdige kandidater nomineres. Haha, du er bare sjalu for at avataren din suger og ble ikke nominert engang! Spør du meg så skjønner jeg ikke hvordor din også ble det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå