Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig er Dotten kjøpt og betalt av meg.

Det der var vår lille hemmelighet, nå har du ødelagt alt. th_mad.gif

Jeg nekter for orden skyld å betale tilbake ukepengene dine. Jeg trenger de til parykken redface1.gif

Bare vent til du sovner, da går parykken opp i fyr.

Får ikke jeg noe for de pengene, skal faen ikke du få noe for det.

Edit: og når du ikke har parykk, så ser alle deg for den patetiske gamle mannen du er.

Fordelen med at dette er et forum er at jeg ikke trenger parykk. Det holder med bilderedigering :ph34r:

Utrolig hvor en avatartråd kan spore av. :p

Dette er en avatarkrig i OT-Baren. Ettersom deltagerne (minus Bundy) er helt håpløse med å bedrive kampanje så må vi fyre litt opp her. Alt er jo bedre enn kjedelige innlegg a la "Jeg stemte på Wh1te sin". Eller enda værre: "Jeg stemte på Bundy sin".

*hente pisken*

post-15355-1193903394_thumb.gif

Lenke til kommentar

Håks, mente ikke sånn kvalitet. Jeg mener at jeg ikke liker avatarene spesielt godt, generelt. Slik som din, nisselue i november var nok til at den kuttes.

Gidder ikke å gi begrunnelser for hvorfor jeg ikke valgte alle de andre, men jeg synes Moviehearts er best, så da var valget enkelt.

Lenke til kommentar

Wth? Hva mener folk med ordet kvalitet? Bundy sin avatar har jo kvalitet på alle plan bortsett fra ved bruk av ordet kvalitet for den subjektive bedømmelsen av innholdet. Movieheart sin avatar ser jo ut som en kjip photoshop effekt med et kjedelig motiv. (Jeg synes derimot at alle kandidatene er flotte avatarer med mange gode kvaliteter, men har sett mange avatarer tidigere som legger samtlige kandidatere i grus.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Denne avatarkonkurransen er så "over the top, and I'm so sorry, I've seem to have lost my last marbles", at den burde avblåses, og mere verdige kandidater nomineres. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...