Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med andre ord, du er forumets bowlingskule(ja, jeg hinter til at du er så gammel at du er skalla).

Åhåhåhåhåhåhå :rofl: :!:

Movieheart får min stemme. Hadde Håks beholdt den han hadde så hadde han fått min. Og hvorfor har du byttet Håks ? :s

Kanskje fordi avataren suger, og jeg vil heller ha en "kjent" avatar som folk forbinder med meg?

Endret av Håks
Lenke til kommentar
Jeg er dette forumets Lex Luthor. :evil:

Med andre ord, du er forumets bowlingskule(ja, jeg hinter til at du er så gammel at du er skalla).

Du burde satset på senilitetskortet. Jeg har fortsatt Bergens tjukkeste hår og bruker en halvtime ekstra hos frisøren bare til å tynne det ut. Det er min eneste styrke som gammal grinebitter. Alle kompisene rundt meg blir skalla, mens jeg har en hårmanke man bare kan drømme om som 28-åring. Sjalusien er selvfølgelig ekstrem, men slik er det nå bare. Når du blir gammal nok og får dine to første hår på brystkassa så verdsett dem. ;)

Lenke til kommentar
Ble du lei deg? Folk pleier å spille "TheHoff" kortet når de ikke har noe annet å si.

:D

Du er i finalerunden i en avatarkonkuranse. På tide å heve nivået her nå, du må da kunne bedre enn det my young padawan. :)

Du taper mot en sprayflaske. Jeg er så gammal at seniliteten uansett får meg til å innbille meg at jeg er en vinner og jeg er ikke engang med. På tide å sette igang propagandaapparatet ditt, slik at du kan huse i land seieren i forumets viktigste pollkrig.

Lenke til kommentar
Egentlig er Dotten kjøpt og betalt av meg.

Det der var vår lille hemmelighet, nå har du ødelagt alt. th_mad.gif

Jeg nekter for orden skyld å betale tilbake ukepengene dine. Jeg trenger de til parykken redface1.gif

Bare vent til du sovner, da går parykken opp i fyr.

Får ikke jeg noe for de pengene, skal faen ikke du få noe for det.

Edit: og når du ikke har parykk, så ser alle deg for den patetiske gamle mannen du er.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...