Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har jeg tapt enda, mister? Nei. Jeg blir å vinne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er dette forumets Lex Luthor. Med andre ord, du er forumets bowlingskule(ja, jeg hinter til at du er så gammel at du er skalla). Min unnskyldning for å være her? Gjøre tilværelsen for andre litt dårligere, it gives me joy. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gives me joy. Ler som faen at innleggene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dotten ligger på gulvet inne på dassen i fosterstilling og griner fordi han er skalla. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Med andre ord, du er forumets bowlingskule(ja, jeg hinter til at du er så gammel at du er skalla). Åhåhåhåhåhåhå :!: Movieheart får min stemme. Hadde Håks beholdt den han hadde så hadde han fått min. Og hvorfor har du byttet Håks ? :s Kanskje fordi avataren suger, og jeg vil heller ha en "kjent" avatar som folk forbinder med meg? Endret 31. oktober 2007 av Håks Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Stod mellom Movieheart og Remains. Movieheart fikk min stemme. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er ingen gummihånd, men en ekte hånd som holder en sprayflaske redigert inn på et bilde av skyer. Det skarpe lyset og nedskaleringen av bildet gir hånden i 80x80 versjonen en illusjon av å være av gummi. Stem Bundy btw. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har jeg tapt enda, mister? Nei. Jeg blir å vinne. For teit og si noe slikt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er dette forumets Lex Luthor. Med andre ord, du er forumets bowlingskule(ja, jeg hinter til at du er så gammel at du er skalla). Du burde satset på senilitetskortet. Jeg har fortsatt Bergens tjukkeste hår og bruker en halvtime ekstra hos frisøren bare til å tynne det ut. Det er min eneste styrke som gammal grinebitter. Alle kompisene rundt meg blir skalla, mens jeg har en hårmanke man bare kan drømme om som 28-åring. Sjalusien er selvfølgelig ekstrem, men slik er det nå bare. Når du blir gammal nok og får dine to første hår på brystkassa så verdsett dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 De bruker en halvtime ekstra på få det lille håret du har igjen over det skalla området, sånn at det skaper illusjonen om at du har hår, eller så bruker du parykk(jeg veit at du veit hvor ekte en dyr parykk kan se ut) Og jeg har mer hår på brystet enn du har i ræva. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Seriøst Bundy, du kan bedre enn det der. Men slapp av, brystkassa de vil se mandig ut og nærme seg TheHoff-standard om 10 år. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ble du lei deg? Folk pleier å spille "TheHoff" kortet når de ikke har noe annet å si. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ble du lei deg? Folk pleier å spille "TheHoff" kortet når de ikke har noe annet å si. Du er i finalerunden i en avatarkonkuranse. På tide å heve nivået her nå, du må da kunne bedre enn det my young padawan. Du taper mot en sprayflaske. Jeg er så gammal at seniliteten uansett får meg til å innbille meg at jeg er en vinner og jeg er ikke engang med. På tide å sette igang propagandaapparatet ditt, slik at du kan huse i land seieren i forumets viktigste pollkrig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg taper mot en sprayflaske, du taper mot naturens aldringsprosess. Seier? Hva faen, jeg bryr meg ikke om pollen engang, bare morsomt å spytte ut masse kødd, jeg er akkurat som deg på en måte, bare du skjuler bullshiten din bedre. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så genialt og lese dette Forum slask VS. Admin.. Kremt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Alt er for underholdningsverdi Egentlig er Dotten kjøpt og betalt av meg. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Alt er for underholdningsverdi Egentlig er Dotten kjøpt og betalt av meg. Det er jo underholdning Og hva betaler så du? Dotten stiller vertfall gratis til tjeneste for meg Og Dotten, følg med i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=854968&hl= Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Egentlig er Dotten kjøpt og betalt av meg. Det der var vår lille hemmelighet, nå har du ødelagt alt. Jeg nekter for orden skyld å betale tilbake ukepengene dine. Jeg trenger de til parykken Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Egentlig er Dotten kjøpt og betalt av meg. Det der var vår lille hemmelighet, nå har du ødelagt alt. Jeg nekter for orden skyld å betale tilbake ukepengene dine. Jeg trenger de til parykken Bare vent til du sovner, da går parykken opp i fyr. Får ikke jeg noe for de pengene, skal faen ikke du få noe for det. Edit: og når du ikke har parykk, så ser alle deg for den patetiske gamle mannen du er. Endret 31. oktober 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå