Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplekjekke utlendinger (les; ikke fra Bergen) er ikke noe nytt for oss ydmyke her i Bergen. Jeg vet ikke hva det var som gjorde at min avatar ble nominert når jeg var bruker, trolig fordi jeg hadde kjøpt og betalt endel brukere (men det er en annen diskusjon. Alt er lov i en avatarkrig). Men jeg finner det kjekt at vi har støttekontaktordninger som gjør at man gir sympatistemmer til de som trenger det som mest, slik som i år. Sympatien strakk så langt at jeg ordnet noen dusin med stemmer til deg i semie'n.

So show som gratitude.

At forumstyreplassen vil gi meg seier er jo en selvfølge. Ikke nødvendigvis som følge av stemmer, men rett og slett fordi jeg har makten til å endre vårt bilde av sannheten (dvs, jeg kan endre på polls^^). Det er ikke uten grunn at jeg pleier å nå langt. Enkelte tror jo det er grunnet populariteten. Ignorante bastards.

Store ord, for en liten patetisk svak mann.

Greit, du kjøper stemmer, men husk på hvem som eier deg..

Makten har forandret deg, jeg husker før nå du var en liten bruker, når vi hadde camsex og flørta over msn.

Lenke til kommentar
Store ord, for en liten patetisk svak mann.

Greit, du kjøper stemmer, men husk på hvem som eier deg..

Makten har forandret deg, jeg husker før nå du var en liten bruker, når vi hadde camsex og flørta over msn.

Jeg blir tross alt betalt for å være på forumet. Hva er din unnskyldning? :wee:

Angående makt så er det jo en kjent sak. Powers corrupts. Absolute power corrupts absolutely.

Jeg er dette forumets Lex Luthor. :evil:

Må si det er kjekt at Remains leder. Viser at dette forumet ikke bryr seg om klimahysteriet (eller "klimakrisen" som det kalles ute i verden.)

Lenke til kommentar

Dette med makt er jo en flyktig tilstand. Nå er det noen år siden jeg sluttet med min egen lobbyvirksomhet for å klatre på maktstigen, men bruker man nok tid og krefter kommer man langt. Bare man blir lagt merke til og gjennkjent er mye jobben gjort, men man blir ikke mektig av å være snill og grei Dotten; da man blir bare respektert. Men hva vet vel jeg, som ikke er medlem av makteliten?

Stem Bundy btw.

Lenke til kommentar
Altså wtf? Remains har 71 stemmer? Nei vet du hva, dette lukter svidd fisk.

Sorry, men avataren din suger. (Min mening..)

Spør du meg lukter det svidd av hele Barentshavet. Altså, hallo? En forbanna gummihånd med en sprayboks? Hvorfor ikke sadobjørnen min? Skjekk det dritfete smile hans. ":D" skikkelig glad jævel. Remains sin minner bare on undergangen vi alle kommer til å møte, med klimaet. Og jeg er faen enig med Håks, den stinker fisk og gørr. Den er dårlig imo. Og haha, jeg er for sjalu på han. Er enkelt å vinne her, spamregge brukere og stemme på seg selv, men det blir å følge Remains sine fotspor. No offence, Remains. Du er sikkert en hyggelig sado, men å cheate i en avstemming er ikke fair.

Btw, Bundy, gogogo.

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
Altså wtf? Remains har 71 stemmer? Nei vet du hva, dette lukter svidd fisk.

Sorry, men avataren din suger. (Min mening..)

Spør du meg lukter det svidd av hele Barentshavet. Altså, hallo? En forbanna gummihånd med en sprayboks? Hvorfor ikke sadobjørnen min? Skjekk det dritfete smile hans. ":D" skikkelig glad jævel. Remains sin minner bare on undergangen vi alle kommer til å møte, med klimaet. Og jeg er faen enig med Håks, den stinker fisk og gørr. Den er dårlig imo. Og haha, jeg er for sjalu på han. Er enkelt å vinne her, spamregge brukere og stemme på seg selv, men det blir å følge Remains sine fotspor. No offence, Remains. Du er sikkert en hyggelig sado, men å cheate i en avstemming er ikke fair.

Btw, Bundy, gogogo.

Det dummeste jeg har lest i dag ;)

Dette er neppe cheat, hvorfor skulle det være det?

Lenke til kommentar

Slutt å syte, den eier og dere er bare missunderlig.

Kvaliteten er ekstremt bra, fargene er utrolig klare, skyene passer veldig bra, de ser ganske naturlig ut. Movieheart har også en svært stilig avatar, de andre måler seg dessverre ikke opp.

Pedobear kunne ha vunnet, men ikke slik som den ser ut nå.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Slutt å syte, den eier og du er bare missunderlig.

Kvaliteten er ekstremt bra, fargene er utrolig klare, skyene passer veldig bra, de ser ganske naturlig ut. Movieheart har også en svært stilig avatar, de andre måler seg dessverre ikke opp.

Pedobear kunne ha vunnet, men ikke slik som den ser ut nå.

Jeg lover deg, Movieheart sin avatar er KUNGE, samme med Bundy sin. Men Remains, se den forbanna gummihånden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...