Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hvordan føles det at din pinglete avatar taper mot min?

Hvordan føles det å ikke være nominert? Når en elendig avatar som min tilogmed ble nominert?

Purr! fetthull!!

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Purr! fetthull!!

:thumbdown:

Du ligger virkelig lavt når Bundy tilogmed er nominert og ikke deg.

Nyt nå for guds skyld alle hybelkaniner, og andre sosialiserte lodotter på din vei! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan føles det at din pinglete avatar taper mot min?

Hvordan føles det å ikke være nominert? Når en elendig avatar som min tilogmed ble nominert?

La meg quote Jesus himself:

Forgive them, Father. They know not what they do.

Alle vet at PC ikke benyttet seg av sin avatar under nomineringsprosessen. Han, som alle andre bergensere (og skapbergensere i PC sitt tilfelle) hadde da byttet til avatarer med Brann i bildet. Det er derfor finalelisten ikke inneholder bergensere (eller skapbergensere). Det var prisen som måtte betales for seriegull.

Men bare vent, om så man må vente 44 år, så skal avatarseieren hem te Bergen. :new_woot:

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9721289

Nå må Dotten se å bytte tilbake til den gamle avataren hans så den kan nomineres!

Need I say moore? Seieren er kun på utlån. Neste år er den i hendene på en bergenser (eller skapbergenser). Eneste som kan forhindre det er at Brann tar nok et branngull, slik at vi igjen blir å finne med Brannavatarer under nomineringsprosessen.

Jeg vil selvfølgelig stille med gullavatar :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Men bare vent, om så man må vente 44 år, så skal avatarseieren hem te Bergen. :new_woot:

Over min inaktive konto!

Det tror vel selv ikke slusker i heldekkende underbukser vel?

Lenke til kommentar
Jeg vil selvfølgelig stille med gullavatar :wee:

dessverre så blir du bare nominert og stemt på fordi du er i forumstyret, hadde du vært en normal bruker hadde du vært mobbet og utstøtt, face it. Ingen hadde stemt på en med så stygg avatar, og BERGENSER i tillegg!? nei huff.

Eplekjekke utlendinger (les; ikke fra Bergen) er ikke noe nytt for oss ydmyke her i Bergen. Jeg vet ikke hva det var som gjorde at min avatar ble nominert når jeg var bruker, trolig fordi jeg hadde kjøpt og betalt endel brukere (men det er en annen diskusjon. Alt er lov i en avatarkrig). Men jeg finner det kjekt at vi har støttekontaktordninger som gjør at man gir sympatistemmer til de som trenger det som mest, slik som i år. Sympatien strakk så langt at jeg ordnet noen dusin med stemmer til deg i semie'n.

So show som gratitude.

At forumstyreplassen vil gi meg seier er jo en selvfølge. Ikke nødvendigvis som følge av stemmer, men rett og slett fordi jeg har makten til å endre vårt bilde av sannheten (dvs, jeg kan endre på polls^^). Det er ikke uten grunn at jeg pleier å nå langt. Enkelte tror jo det er grunnet populariteten. Ignorante bastards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...