Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Vi har 130000 brukerere. Så det betyr at vi har like mange avatarer ...? Denne kåringen mønstrer interessen i fra ca en nanoprosent av forumet. Hvorfor?

I tillegg er hele to av imponerende fire sider krydret med de nominertes selvdigging ...?

Hadde de i det minste hatt så pass ydmykhet at de holdt seg unna så ... :innocent:

Edit: En jævla 0 for mye.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Det var slapp deltakelse, får håpe julesaken er bedre :wee: .

Njet!

De stemmer ikke nødvendigvis på deg Bundy, men heller avataren. Er en avatar-konkurranse dette her, ikke en bruker-konkurranse. ;)

Er det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
De stemmer ikke nødvendigvis på deg Bundy, men heller avataren. Er en avatar-konkurranse dette her, ikke en bruker-konkurranse. ;)

Visst faen går det på populæritet! Hadde det bare vært avatar hadde jeg slått dere andre av banen :p

Vakkert, når du har en håndfull venner som roper unisont, det behøver såvisst ikke fenge, Hurra !

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
On topic: Remains sin avatar var jævlig bra, det skal jeg inndrømme

Beskriv drømmen da!

Nå er du bare sjalu fordi du ikke er NOMINERT engang. Nok OT ;)

Hvis du er "du", så prøver du deg ikke på noe så enkelt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Denne avatarkampen er skuffende lite skitten.

Her har vi altså Moviehart sin avatar, som omhandler kriminelle som flykter fra fengsel. Hvilket signal sender det (uskyldig dømt er ingen unnskyldning)? Remains sin er den desidert mest upolitiske korrekte i disse miljøtider, det er merkelig at Kurt Oddekalv ikke har inntatt tråden og fått den sabotert. Wh1te har jo sitt nick og ikke overaskende en hvit mann sine hender som avatar. Hentet fra en splitter ny film, som han da sikkert har sett i piratkopiert form. Så her har vi skaprasisme og piratkopiering som den skjulte symbolikken. Fancypants sin er en pedofil bjørn, trenger jeg si mer?

Vi får komme tilbake til de andre to senere. Ikke vits i å ha hanskene på her. Det er snakk om å bli kronet med å ha forumets beste avatar. Målet helligjør midlene :evil:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Visst faen går det på populæritet! Hadde det bare vært avatar hadde jeg slått dere andre av banen :p

Njet, med alt for mange knebøy som avatarens far kunne gått ned i ... :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vel ok. Jeg har kanskje for mye tiltro til at folk faktisk nominerer og stemmer utfra avatarens kvaliteter istedenfor sitt forhold til brukeren. Beklager min kynisisme og udugelighet. ;)

Hvor godt?

Jukse? Næh, for mye slit.. Bryr meg ikke om jeg taper uansett. Faktumet at jeg er nominert holder.

Hvordan føles det at din pinglete avatar taper mot min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...