Nevnarion Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ingen som har lyst til å forklare bakgrunnen til avatarene.. ? (altså finalistene presenterer seg selv på en måde?) Jeg støtter den! da kan jo du begynne. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ingen som har lyst til å forklare bakgrunnen til avatarene.. ? (altså finalistene presenterer seg selv på en måde?) Jeg støtter den! da kan jo du begynne. Er litt opptatt akkurat nå. Skal gjøre det litt seinere i kveld. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Stemte på Movieheart Stemte på Movieheart Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg synes mangel på regler for slike avstemninger, er med på å gjøre de litt useriøse. min mening da ... Ingenting i veien med å kome med dine forslag. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Haha, pedobear i finalen? Genialt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Haha, pedobear i finalen? Genialt. Han har mange fans . Synd at bakgrunnen er hvit og slikt annet som kunne gjort det bedre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg synes mangel på regler for slike avstemninger, er med på å gjøre de litt useriøse. min mening da ... Ingenting i veien med å kome med dine forslag. Når fikk jeg muligheten til det? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Stemte Håks jeg.. Selv om jeg synes MovieHearth var minst like bra Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når fikk jeg muligheten til det? Du fikk ikke muligheten til det i denne omgang nei. Derfor er det lurt om du kommer med forslag nå! Så vet vi hva du synes til neste avatarkonkurranse. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg synes mangel på regler for slike avstemninger, er med på å gjøre de litt useriøse. min mening da ... Edit: Slenger med en link til en tråd som består av 415 sider. den er smekkfull av bedre begrunnelser, enn de som benyttes her. Så du mener de som svarer i tråden bør begrunne hvorfor de stemte den de stemte? Vel, i så fall så kan jeg gi deg min begrunnelse på hvorfor jeg stemte på Remains: I følge meg er dette en av de mest orginale og peneste avatarene, som jeg har sett, på dette forumet. Den er vakker, og selvom den har mye luft blir elementene i bildet balansert på en helt perfekt måte. Bare prøv å del avataren i to like store deler, en venstre- og en høyreside, og se hvilken av sidene som "veier" mest. For meg veier de like mye, noe som er veldig bra. Selvom det er lite kan man også trekke linjer i dette bildet og lage geometriske former, f.eks trekanter, som er kjent for å gi god harmoni. Den har også humor og et sterkt budskap. Og sist men ikke minst er den lett å huske på grunn av orginaliteten. Jeg føler også at det er noe med mennesker og himmelen. Akkurat som vi liker himmelen og skyene godt, men vet ikke helt hvorfor. Denne avataren er forumets beste avatar, og derfor fortjener den å vinne. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Stemte selv Movieheart da jeg syntes denne fortjente min stemme. Remain sin er faktisk like fin og scorer like høyt som meg. Men jeg tenkte at den uansett hadde en del stemmer, så da ble det Movieheart sin. White sin avatar kom på en god tredje hos meg. Veldig estetisk og fin avatar. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Da får jeg vell kommer med min begrunnelse for valg av avatar. Kanskje vi kan kopiere dette inn i førsteposten for å få det litt mer oversiktlig? Grunnen til at jeg valgte min avatar var fordi jeg har blitt veldig glad i film. Film er noe jeg kan sette på for å få meg i godt humør eller jeg kan slappe av med en god film hvis jeg er stresset. Jeg har da opparbeidet meg en liste om hvilke filmer jeg synes er best og på toppen av den listen står nemlig filmen The Shawshank Redemption som nettopp er avbildet på min avatar. Og siden jeg har navnet Movieheart var jeg på utskikk etter et bilde som hadde noe med film å gjøre. Og hva passet da ikke bedre med et bilde av min favoritt film? ----- Dette var min begrunnelse så nå får resten av deltagerne også komme med sin begrunnelse. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje vi kan kopiere dette inn i førsteposten for å få det litt mer oversiktlig? Avstemningen er jo snart over uansett.. Men jeg stemte på deg forresten! Fine farger. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje vi kan kopiere dette inn i førsteposten for å få det litt mer oversiktlig? Avstemningen er jo snart over uansett.. Men jeg stemte på deg forresten! Fine farger. Skal den ikke stå lenger da slik at alle får lagt inn sin stemme? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Remains avatar var morsom og passet godt i avatarform, så jeg stemte på han! Grattis! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Blah, jeg kommer til å tape denne. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skal den ikke stå lenger da slik at alle får lagt inn sin stemme? Joda, skal den sikkert Men tviler på at alle deltakerne rekker det. Menmen! Lykke til Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan jo la avstemningen gå helt til nyttår egentlig. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg stemte blank :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå