Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan moderatorerene se hva vi har stemt, hver enkelt? Har du lagd mange kontoer for å stemme på deg? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Moderator og admins har ikke mulighet til det. Driftsgutter kan nok grave i koder og tjafs for å i teorien finne ut hva noen har stemt, men det blir som sagt teori. Admins har tilgang til å sjekke opp hvilken avstemninger en bruker har stemt i, men ikke hva brukeren har stemt Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg driter i om jeg vinner eller ikke, min stemme går til wh1te igjen. Endret 29. oktober 2007 av Remains Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Min stemme gikk til Remains Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 I go for wh1te! Mi tu Digger wh1te's avatar! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Min stemme går til Remains! Mekka den selv? Hvis ikke; hvor er den fra? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Min stemme går til Remains! Mekka den selv? Hvis ikke; hvor er den fra? Bare søk på deviantart.com etter "spray cloud" så får du opp flere slike bilder, synes de er stilig. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tror deviantART var plassen jeg fant bildet, men husker ikke i hvilken kategori. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen av finalistene som har en slags skjult (eller åpenbar men ikke for meg) symbolsk begrunnelse for sitt valg av avatar? Jeg hiver meg på dette spørsmålet? Jeg synes mangel på regler for slike avstemninger, er med på å gjøre de litt useriøse. min mening da ... Jeg har på følelsen av at vi blir ignorert Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Movieheart fikk min stemme. Ser ikke det spesielle i resten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 http://delacorr.deviantart.com/art/God-s-Canvas-23077281 Der er det Remains fikk bildet sitt, utrolig fet bilde synes jeg. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sto mellom fancypants og bundy, stemmen min gikk til bundy.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tror deviantART var plassen jeg fant bildet, men husker ikke i hvilken kategori. Tüft - fant det her på DeviantART. Gjorde seg enda bedre som avatar enn som stort bilde da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Da er endelig finalen i gang ja! Litt overrasket over å finne min her, men litt morsom er det jo. Mange gode kandidater også. Måtte den beste vinne! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ingen som har lyst til å forklare bakgrunnen til avatarene.. ? (altså finalistene presenterer seg selv på en måde?) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ingen som har lyst til å forklare bakgrunnen til avatarene.. ? (altså finalistene presenterer seg selv på en måde?) Jeg støtter den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå