fargoth Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nå fikk pipen en annen lyd! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Grattis Eneste som ikke kjørte en OT-Baren valgkamp gikk av med seieren. Det finnes vel et snev av rettferdighet i verden allikevel. Men hvorfor valgte vinneren den avataren han har? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 faens gummihånd Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jippi Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte den, fant bildet og har nå til avatar og tre andre tror jeg, mens jeg letet etter et bakgrunnsbildet til skrivebordet på PC-en. En av grunnene er vel at jeg syntes den var så innmari kul. Og det syns jeg enda Deretter spurte jeg forumet om noen kunne lage avatarer av den. Og hvis jeg husker rett så var det Newt32 som laga de. Og han skreiv "anbefales " ved siden av den avataren jeg bruker nå. Det var vel også enn grunn Takk for alle stemmene folkens Endret 2. november 2007 av Remains Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Personlig synes jeg Movieheart fortjente det så uendelig mye mer. Men gratulerer til Remains. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer Remains! Må si du fortjente seieren. Bildet har supergod kvalitet, det har en viss morsomhet i seg og det er lett å kjenne deg igjen når man ser bildet. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer så mye, Remains. Bildet ditt er stilig, friskt i fargene og lett å kjenne igjen. Det var derfor jeg stemte på deg, men jeg må innrømme at det var litt vanskelig å velge hvem jeg skulle stemme på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Men ærlig talt remains, hadde hånda ikke sett så gummi aktig ut så hadde avataren din slått min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Haha? Kjeften din stygg.. neida. Få noen til å endre litt på den, gjøre hånda mer matt elns. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 "It's only a poll!" Grattis remains! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Og hvis jeg husker rett så var det Newt32 som laga de. Og han skreiv "anbefales " ved siden av den avataren jeg bruker nå. Det var vel også enn grunn Takk for alle stemmene folkens Det stemmer. Her er innlegget mitt, og ditt rett oppfor. Denne seieren kan du ta vel fortjent, gratulerer! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg vedder hvis ikke jeg hadde snakket så mye dritt, hadde pollen enda vært oppe men... Den gummihånden er ikke bedre enn poteten på bildet til Bundy. Gz Remains. =D Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jeg tilgir deg Fancypants Endret 2. november 2007 av Remains Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Åhåhåhåhå, jeg tapte. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er faen stolt over alle stemmene mine, til tross for min rebell-het fikk jeg nest sisteplass. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Grattis til vinneren, selv om det ikke var "min" da. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva om noen laster opp bildet av vinneravataren i førstepost? Og ikke bare linker rett fra brukeren. For da når brukeren skifter avatar får jo ikke de som søker igjennom tråden til neste år se hvilken avatar som vant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå