medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 JEG JUKSER FAEN IKKE! Trekker meg snart fra denne konkuransen, vil ikke ha mer anklager om at jeg jukser osv. Det sårer meg faktisk Noen sier slikt pga Sjalusi.. Dufikk min stemme, og mange av kompisene mine har også gitt deg sin stemme. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Takk for stemmene Sigurd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) JEG JUKSER FAEN IKKE! Trekker meg snart fra denne konkuransen, vil ikke ha mer anklager om at jeg jukser osv. Det sårer meg faktisk En liten skalla fugl i forumstyret sa at det var mistenkelig mange dupe kontoer som hadde stemt på deg.. Endret 1. november 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 HAHA. Nok med dette nå, Remains har en ufattelig pen avatar, og det er ikke overraskende at han vinner. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg kan si med kors på halsen og handen på hjertet at jeg ikke har lagd brukere for å stemme på meg selv. Jeg kan bare ikke forstå at folk tror det. Det med Dotten er sikkert ren tilfeldighet. Men hvis dere vil straffe meg så straff meg. Jeg begynner å bli ganske lei av dette nå. Og Eplefe, takk for støtten Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Farlig mye negativitet i denne tråden her nå. Hva om dere alle heller gjør som JESUS og vender det andre kjinnet til? Dere ser jo hvor mange avatarer det har blitt laget av den karen i ettertid. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mye mas om juksing her da.. Trur ikke Remains hadde giddi å lagd så mange brukere bare for å vinne en avatar konkuranse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, det er en patetisk krangel dette her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ah, derfor du alltid er her, du har ikke råd til parykk. Så du nøyer deg med photoshop for å virke som en normal fyr, makes sense. Det tok sin tid, men endelig skjønte du det JEG JUKSER FAEN IKKE! Trekker meg snart fra denne konkuransen, vil ikke ha mer anklager om at jeg jukser osv. Det sårer meg faktisk En liten skalla fugl i forumstyret sa at det var mistenkelig mange dupe kontoer som hadde stemt på deg.. Men Bundy da, du vet jo denne mistanken var mot deg. Ikke nok med at du har brukt ukepengene dine på at jeg skulle gi deg ekstra stemmer, men i tillegg er du så konspiratorisk at du retter søkelyset mot en uskyldig bruker som faktisk tar ting alvorlig. Fy skam deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva kan jeg si? Jeg er råtten og korrupt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvem orker og registrere en ny msn adresse, og ny forumbruker for og gi seg selv en stemme? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Man kan nok lage en automatisert løsning, tro meg. Jeg vet. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Man kan nok lage en automatisert løsning, tro meg. Jeg vet. Fortell.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er tydelig at en del av eder virkelig savner SO. Stemte forøøvrig på Remains, og Newt32 forklarte hvorfor. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er en tøff kar du Bundy. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er en tøff kar du Bundy. Tror du ikke Bundy er litt flau? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Digger remains sin! bundy sin er også fin men... kommer ikke helt opp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er en tøff kar du Bundy. Tror du ikke Bundy er litt flau? Det eneste jeg er flau over er hvor overraskende dum du er. Neida.. *klappepå* Du er en tøff kar du Bundy. Håper ikke det var ironi, det var jeg som først viste deg hvordan man juksa. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 HAHA. Nok med dette nå, Remains har en ufattelig pen avatar, og det er ikke overraskende at han vinner. Eh hva faen, frue? Denne krigen er vel ikke over før Julepollen er i gang, så hold kjeft. Bundy har rett, face it. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du er en tøff kar du Bundy. Tror du ikke Bundy er litt flau? Det eneste jeg er flau over er hvor overraskende dum du er. Neida.. *klappepå* Du er en tøff kar du Bundy. Håper ikke det var ironi, det var jeg som først viste deg hvordan man juksa. Det var vel det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå