Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med andre ord, du er forumets bowlingskule(ja, jeg hinter til at du er så gammel at du er skalla).

Åhåhåhåhåhåhå :rofl: :!:

Movieheart får min stemme. Hadde Håks beholdt den han hadde så hadde han fått min. Og hvorfor har du byttet Håks ? :s

Kanskje fordi avataren suger, og jeg vil heller ha en "kjent" avatar som folk forbinder med meg?

Det burde ikke være lov og bytte avatar mitt i konkeransen ? :p

Lenke til kommentar
Hva får noen her til å tro at jeg lager brukere for å vinne denne konkuransen? Denne konkuransen betyr ikke noe. Grunnen til at jeg leder, er vel at flest folk har stemt på meg, og liker min avatar.

Hva er problemet? :huh:

Hvis dere ikke tror meg, så kan vel Adminene spore opp IP'n min å se hvor mange brukere jeg har eller noe sånt. Eg har faktisk en til. Min gamle, som heter Avenged.

OOOO, er jo SÅ vanskelig å lage brukere hos andre. Omg, og bytte IP er jo også dritvanskelig.

Lenke til kommentar
Er fjortis jeg, og faen stolt over det! :cool:

Thats the spirit. Don't let them get to you.

Vi er alle glad i deg. Eller, jeg er glad i deg. Jeg er glad i alle. Men la oss få kvalitetsposting nå og ikke "æddabeddazootzoot".

Om nokon ikkje var klar over det så kan moderatorer moderere ein undersøkelse. Legge til og trekke frå stemmer.

100,- NOK per stemme. :)

Jeg liker ikke konkuranse om markedet. Din moderatorstatus henger i en tynn tynn tråd. Men det er ikke noe å stresse med, vi skal samme sted... :ph34r:

Lenke til kommentar
Hva får noen her til å tro at jeg lager brukere for å vinne denne konkuransen? Denne konkuransen betyr ikke noe. Grunnen til at jeg leder, er vel at flest folk har stemt på meg, og liker min avatar.

Hva er problemet? :huh:

Hvis dere ikke tror meg, så kan vel Adminene spore opp IP'n min å se hvor mange brukere jeg har eller noe sånt. Eg har faktisk en til. Min gamle, som heter Avenged.

OOOO, er jo SÅ vanskelig å lage brukere hos andre. Omg, og bytte IP er jo også dritvanskelig.

Jeg får så vondt av deg Fancypants... :roll:

Lenke til kommentar
Fordelen med at dette er et forum er at jeg ikke trenger parykk. Det holder med bilderedigering :ph34r:

post-15355-1193903394_thumb.gif

Ah, derfor du alltid er her, du har ikke råd til parykk. Så du nøyer deg med photoshop for å virke som en normal fyr, makes sense.

Bundy sin avatar er et helt ok bilde. Det som utfyller, er hans/hennes personlighet (tviler på at noe slikt finnes da ...?). Så hva er "kvalitet" da, smartingen?

:p

Mutert pedobear, pedobear versjon 4.20..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...