Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Wth? Hva mener folk med ordet kvalitet? Bundy sin avatar har jo kvalitet på alle plan bortsett fra ved bruk av ordet kvalitet for den subjektive bedømmelsen av innholdet. Movieheart sin avatar ser jo ut som en kjip photoshop effekt med et kjedelig motiv. (Jeg synes derimot at alle kandidatene er flotte avatarer med mange gode kvaliteter, men har sett mange avatarer tidigere som legger samtlige kandidatere i grus.

Bundy sin avatar er et helt ok bilde. Det som utfyller, er hans/hennes personlighet (tviler på at noe slikt finnes da ...?). Så hva er "kvalitet" da, smartingen?

:p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Han hadde en kulere. PencilCase, få deg en avatar som faktisk er litt stil, istedenfor Atkinson som snapper 2 blyanter i nesen. :no:

Det staves faktisk "stappe®"! Vet at to litt lunkne og fuktige labber (nå spekulerer jeg slett ikke på hvorfor de samme labbene er fuktige da!?), er et sant lite helvete å benytte når man tramper på tastaturet ... :cool:

Lenke til kommentar

Hva får noen her til å tro at jeg lager brukere for å vinne denne konkuransen? Denne konkuransen betyr ikke noe. Grunnen til at jeg leder, er vel at flest folk har stemt på meg, og liker min avatar.

Hva er problemet? :huh:

Hvis dere ikke tror meg, så kan vel Adminene spore opp IP'n min å se hvor mange brukere jeg har eller noe sånt. Eg har faktisk en til. Min gamle, som heter Avenged.

Lenke til kommentar
Kan ikke si meg helt fornøyd med valgalternativene i år, men valget mitt falt uansett raskt på Movieheart.

Red.: Fancypants, jeg tror ikke drittungeholdningen vil sikre deg flere stemmer.

Haha, idiotisk, Skarstad. Din vittighet har fallt. Jeg bare spamlager brukere hvis jeg føler at jeg har 0 sjans til å vinne. D=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...