Z1Nk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har lyst på effektanlegg til min Rieju rs2 matrix, jeg har sett på mc-deler.no og speedoptions.no men er ikke sikker på om noen av de er noe for meg. har lyst på kraftig lyd og stor potte, noen som kan sjekke om dere vet av noen som selger noe lignende som jeg forklarer. ikke alt for dyrt 1000-2000 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Yasuni R3 , Metrakit ProRace. Jeg hadde gått for Yasunien hvis du ikke skal ha mye trim. Skal du ha grom lyd må du gå for sylinder og større gasser, noe rundt 24-28mm så det blir god surkle lyd. Lenke til kommentar
Chrizztian Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 yasuni er ganske bra på toppdrag mens hebbo er bra på bunn av rpm`et... hebbo titan tar vell fra 5000 og oppover pris på hebbo titan er vell runt 1.600 mens yasuni 1.750.... Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Rs2 125 får du aldri så KJEMPE bra toppdrag/fart uansett, det er 4 takter.Grei aks får du. Lyden får du nok ok men ikke noe hewy greier. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nå regner jeg med dette er snakk om 50ccm verisionen? Jeg hadde da ihvertfall gått for dette. Godt anlegg til orginal sylinder. Hadde det selv, kombiner gjerne med ett 13 tannsframdrev. Om det er 16mm gasser org på RS2, så er 115# dyse passelig. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du kan jo alltids fjerne noe demperwatt i potta da Og kjøpe powerfilter, da blir det i alle fall hakket "grommere" lyd Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er en klar grense mellom unødig støy, som fjerning av dempervatt, å gromlyd ^^ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er en klar grense mellom unødig støy, som fjerning av dempervatt, å gromlyd ^^ Det er en klar grense mellom å ta vekk alt demperwatt og å ta vekk noe da :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå