Anterialis Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tingen er det at jeg kan passordet, men husker plutselig ikke brukernavnet, fordi jeg alltid har blitt logga inn automatisk på siden. "Glemt passord" knappen ber om brukernavn og e-post. Jeg husker jo ikke brukernavnet :s Har noen forslag til hvordan jeg kan angripe dette problemet? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) antar at det finnes en "glemt passord" funksjon. Da de vil sende deg brukernavn og passord på mail. Edit: Nå gikk brannalarmen Endret 29. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Let i gamle mail fra den siden, feks en aktiverings mail, der står ofte brukernavn og passord. hvis ikke kan du vel sende en mail til de som styrer siden, de kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Tia Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du kan skrive ned alle mulige brukenavn du har brukt, eller kunne tro at du har brukt og prøve ut disse, ellers så kan du alltid kontante de som driver siden og forklare problemet ditt. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bruker du firefox eller Opera, så ligger det vel lagret i leseren. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Nei, hack hele sida, og hent ut passorda! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke begynn med så tungvinte løsninger her da? Det er jo ikke verre enn å sende de en epost, eller bruke glemt passord funksjonen? Endret 30. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Tingen er at jeg har formatert maccen, så nettleseren har ikke noe lagra lenger. Men sender en e-post jeg =) takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå