Esukiru Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjøpte meg Ps3 for ca 2 uker siden, men får ikke nett fordi kabelen er 1 meter for kort Finnes det noen måte å få trådløst nett på? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jada, alle PS3 untatt 20GB (ikke utgitt i Europa) versjonen har trådløs wifi-kort innebygd, så isåfall trenger du en trådløs router, men du vil sannysnligvis få ett mere stabilt nettverk om du kjøper 1 meter lenger kabel. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 At det er innebygd wifi-kort visste jeg faktisk ikke. jeg har trådløst router så da burde ikke dette være noe problem Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nei, det er bare å søke å se om du får signal. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har rotet litt inne på menyen der men tror ikke jeg har sett noen søkefunksjon til nettverk der Lenke til kommentar
storkers Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 da må du rote litt mere.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du finner det under nettverksinstillinger inne på systeminstillinger. Tror nå i hvertfall det er rett, du får bare rote litt på instillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå