Vannfrisk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da jeg var yngre prøvde jeg noen ganger å eksperimentere med pålegg. "Hei, jeg liker kokt egg, jeg liker nugatti, hvorfor ikke begge samtidig?" Det smakte ikke så værst Brunost under speilegg funker også. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) risgrøt + laks edit: har personlig aldri spist dette, men er visst vanlig i tromsø. har en spinn vill roomie fra de traktene Endret 13. november 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er ikke så spennende i matveien, sett bort fra de flotte skivene med geitost og syltetøy. Eventuelt ost å skinke. Skal lese litt her, trenger noen uvaner Lenke til kommentar
fgr Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ok min spesielleste kombinasjon er ikke nevnt RØMME OG SUKKER. ta et passe lag med rømme og strø over litt sukker. det er faktisk bra brunost og bringebærsyltetøy er en annen, nevnt før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men (brun)ost og syltetøy er da en helt vanlig kombinasjon, er det ikke? I alle fall er det min erfaring fra hvor enn jeg har gått på skole eller spist frokost Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Det er ingen forutsetning at det må være kjempesært for å nevnes i denne tråden, det vil jo alltid være noen som ikke har hørt det før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, jeg vet det, men det bare virker så vanlig, ikke noe i en lekre pålegg-kombinasjoner-tråd. Så traurig, mer som. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Førstepost er nå oppdatert med alle forslagene som har dukket opp så langt, dermed er det lettere å finne noe nytt hvis man føler seg forvirret ved frokostbordet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Baconost + jalapenos = <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå