Akrabra Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Har nå møtt det dilemma mange gamere møter i et godt spillår, har simpelten ikke råd til spilla som kommer neste måned, bare et par. derfor lurte jeg på om det er et sted jeg kan kvitte meg med noen ps3 spill enkelt. har hørt om ebgames, men dessverre bor jeg sørover og det er for langt for meg.. noen som vet andre metoder? Spilla er Rainbow six vegas,Ghost recon advanced warfighter 2, the darkness,motorstorm,splinter cell double agent og ninja gaiden sigma.. Alle spilla er meget pent brukt å ikke mer enn 2 måneder gamle:) takker på forhånd for alle tips Endret 29. oktober 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du kan jo prøve www.ps3forum.no, er noe salg og kjøp av ps3 spill der.. virker som det meste blir solgt.. Kunne foresten tenkt meg ninja gaiden sigma og the darkness selv så om du poster der skal jeg sjekke det ut ^^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 bumber for ekstra effekt:) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 www.bytteklubben.no Bytting av spill? Fungerer veldig bra... Jeg er så heldig at jeg bor ikke langt ifra grensa så kjørte over til Nordby forrige uke å bytta inn en del PS2 og Gamecube spill. Fikk et gavekort på 1260,- Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 bor i halden eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå