Drizt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Her er en av de første anmeldelsene jeg har lest av denne mobilen. http://www.intomobile.com/2007/10/22/revie...e-hardware.html "The device as a whole feels like a cheap Chinese toy that kills small children due to excessive lead contamination. It creaks, it rattles and it is not the Nokia you grew up with." Veldig skuffa hvis mobilen virkelig er så dårlig. Visste vel egentlig at kameraet ikke var topp (2mp) men likevel. Hvis noen finner flere anmeldelser om N81 kan dere jo poste disse her. Mvh Drizt. Endret 29. oktober 2007 av Drizt Lenke til kommentar
viewty Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 GSMArena har tatt en titt på telefonen, men de skal komme med en mer detaljert test etter hvert. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 www.mobilen.no Plastikk MONSTER Møkka mobil med andre ord, terningkast 3 Lenke til kommentar
poe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) www.mobilen.no Plastikk MONSTER Møkka mobil med andre ord, terningkast 3 "Nokia N81 8GB – Overpriset plastmonster" Men kjenner jeg amobil, så kommer de til å være langt fra så negative til denne telefonen. Den får sikkert 5 og anbefalt-stempel her Endret 29. oktober 2007 av poe Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Håper amobil kommer med en anmeldelse snart. ER denne positiv så blir det N81 på meg;) Lenke til kommentar
poe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Håper amobil kommer med en anmeldelse snart. ER denne positiv så blir det N81 på meg;) Hvorfor i alle dager sier du det? Dra til butikken og prøv telefonen selv.liker du den så kjøper du den, uavhengig av hva amobil synser seg fram til i en eventuell test. Ikke alle er like kritiske til byggekvalitet, og kanskje dette er telefonen for deg? Personlig synes jeg utseende til denne telefonen faktisk er av det bedre fra Nokia. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Håper amobil kommer med en anmeldelse snart. ER denne positiv så blir det N81 på meg;) Hvorfor i alle dager sier du det? Dra til butikken og prøv telefonen selv.liker du den så kjøper du den, uavhengig av hva amobil synser seg fram til i en eventuell test. Ikke alle er like kritiske til byggekvalitet, og kanskje dette er telefonen for deg? Personlig synes jeg utseende til denne telefonen faktisk er av det bedre fra Nokia. Det er det jeg også mener, at denne er blant de peneste mobilene nokia har laget. Må nesten bare vente å se hva amobil sier, og selvfølgelig kjenne på telefonen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå