russlebiff Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en ferdigbygd selvkonfigurert pc fra Netshop Oslo. Noen som vet hvor lang tid de bruker på å skru den sammen? Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en ferdigbygd selvkonfigurert pc fra Netshop Oslo. Noen som vet hvor lang tid de bruker på å skru den sammen? Hei Så noen som skrev det i en annen Tråd her inne et sted at dem bruker ca 3 uker på å sette sammen en. Bygg en selv da vel så har du alle delene innen en uke og pc´n går etter en halv dag eller mindre fra du har pakka det opp. Erik Endret 30. oktober 2007 av Eriksf Lenke til kommentar
lasso Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vi bruker 1-3 dager om alt er på lager. Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja men da er det jo ikke noe å lure på da veit du.... :-D Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prisene er høye, kundebehandlingen suger og det tar evigheter å få kontakt med dem. Hvorfor handle hos netshop? SHG selger også egenkonfigurerte PC-er, og har i tillegg svært gode priser, i motsetning til netshop. Deler koster akkurat det de koster å kjøpe løst, og siden shg er billigst nyter du godt av dette. I tillegg har du mulighet for å velge mellom alt de har av varer, ikke bare noen få utvalgte. (som netshop har). Har ikke kjøpt noe der selv, men har ringt og spurt om varer osv, og da hadde de all info foran seg, og var raske og behjelpelige. I tillegg kom jeg gjennom etter to pip, mens netshop gjerne bruker 20-30min. Vet det ikke helt kan sammenlignes, men allikevel. Om det er en bærbar pc det gjelder, vil jeg sterkt fraråde deg å kjøpe en selv-konfigurert pc fra andre enn dell. Feilraten er utrolig høy, og kvaliteten er generelt noe under den til "ferdigmaskiner". Dette gjelder både netshop's zepto og multicom's compal. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Prisene er høye, kundebehandlingen suger og det tar evigheter å få kontakt med dem. Hvorfor handle hos netshop?SHG selger også egenkonfigurerte PC-er, og har i tillegg svært gode priser, i motsetning til netshop. Deler koster akkurat det de koster å kjøpe løst, og siden shg er billigst nyter du godt av dette. I tillegg har du mulighet for å velge mellom alt de har av varer, ikke bare noen få utvalgte. (som netshop har). Har ikke kjøpt noe der selv, men har ringt og spurt om varer osv, og da hadde de all info foran seg, og var raske og behjelpelige. I tillegg kom jeg gjennom etter to pip, mens netshop gjerne bruker 20-30min. Vet det ikke helt kan sammenlignes, men allikevel. Om det er en bærbar pc det gjelder, vil jeg sterkt fraråde deg å kjøpe en selv-konfigurert pc fra andre enn dell. Feilraten er utrolig høy, og kvaliteten er generelt noe under den til "ferdigmaskiner". Dette gjelder både netshop's zepto og multicom's compal. Enig, får du noe problemer med PC-en du har kjøpt, så er du ille ute hvis du har kjøpt hos Netshop Endret 30. oktober 2007 av Mystikal1 Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eg har alltid vært ufattelig positiv til Netshop, men siste halvåret må eg sei dei har tapt seg ufattelig masse. Sendte inn en laptop for 4 veke sidan og for 1 veke sidan fekk posten beskjed om pakke data, men ingen pakke er sendt. Så sitter her å venter på litt meir info, men virker som det alltid må purrast og purrast på det firmaet i det siste. Ufattelig travelt og lite kundevennelig dessverre, men har ellers utenom denne episoden hatt et godt forhold til Netshop. Håper du finner ut av valget, avdelingen eg handler med er Netshop.no og ikkje Netshop Oslo så er kanskje annerledes der? Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei Jeg har en berbar maskin inne til reperasjon hos nettshop og de har hatt den der siden 31.07.07 og de har den enda,så da ser du hvor god hjelp du får når det er noe galt. De er omtrent umulig og få fatt i på telefon. Anbefaler deg ikke og handle hos Nettshop... Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en ferdigbygd selvkonfigurert pc fra Netshop Oslo. Noen som vet hvor lang tid de bruker på å skru den sammen? Endret 30. oktober 2007 av xtrail2 Lenke til kommentar
xelA Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg har fått reparert 2 PC-er på Netshop, de sa på begge at det kunne ta opptil en uke, men på det lengste tok det en dag. Jeg er veldig positiv til å handle hos netshop, der kan man hente varene direkte fra lageret, uten noe som helst ekstragebyrer (komplett.no), og man slipper å vente flere dager på at varen skal komme fra lager i f.eks. danmark (shg.no). Jeg er derimot ikke sikker på hvor lang tid de bruker på å lage en pc, men det er vanligvis under en uke hvis de har varene. Endret 31. oktober 2007 av xelA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå