Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_asdf_*
Er ikke i et langdistanseforhold, men ho jeg jakter er det.

Venter på at ting går til helvete, for det gjør det! hoho.

Hmm.. Håper virkelig ikke det..

Man har ikke et langdistanse forhold med hvem som helst.. Så jeg tror du skal "jakte" på noen andre..

Morsomme er vel at det er ho som jakter på meg. Sånn går det når avstanden blir for stor, og jenta er nymfoman. Jenter er svake vesner, de sprekker før eller senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er verdt det allerede fordi jeg er hos deg. :love:

Og nå har du dratt! :cry:

Morsomme er vel at det er ho som jakter på meg. Sånn går det når avstanden blir for stor, og jenta er nymfoman. Jenter er svake vesner, de sprekker før eller senere.

Virkelig oppløftene lesing for alle som er i et langdistanseforhold, det der. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_*
[

Virkelig oppløftene lesing for alle som er i et langdistanseforhold, det der. :p

Vel, de har behov. Uansett hvor fantastisk kjæresten er, hvis de møter andre gutter (noe de vil gjøre over tid uansett), så vil de se hva de savner i hverdagen. Hvis du da i tillegg er en supersjarmerende kar, som tiltrekker det meste av kvinnfolk, så er det bare snakk om tid før jeg har DIN dame i MIN seng. Jenter er utro selv når de ikke er i langdistanseforhold, hvis de vet typen er 300-500km unna, så slipper de nok unna med det ene og det andre.

Sånn er det bare

Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_*
Nå er jeg jente, da, og jeg har visse problemer med å kjenne meg igjen i det du skriver.

Det er fordi du ikke har møtt meg ennå...

Lenke til kommentar
Nå er jeg jente, da, og jeg har visse problemer med å kjenne meg igjen i det du skriver.

Tror du er en ganske så usikker kar, som prøver å skape tvil hos oss.. Du klarer ikke å ødelegge noe! Elsker man hverandre klarer man å vente på en person.. "behov" som du snakker om, klarer alle å dekke selv alene også :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_*

Tror du er en ganske så usikker kar, som prøver å skape tvil hos oss.. Du klarer ikke å ødelegge noe! Elsker man hverandre klarer man å vente på en person.. "behov" som du snakker om, klarer alle å dekke selv alene også :p

Haha, ja, jeg prøver å ødelegge livene deres. Neppe. Forteller bare om hvordan jeg selv har opplevd ting og hvordan det faktisk er tilfellet mange ganger. Props til dere som faktisk holder ut, men flesteparten av gangene ser jeg tendensen. Gutt/jente omgås med andre folk, utvikler tiltrekning/følelser, ser andre kvaliteter hos motparten, og med alkohol inni bildet går det gjerne galt, og gjerne ofte. Alle "behov" som jeg snakker om er ikke nødvendigvis sex.

Ekte kjærlighet? Give me a break! Du er 18/19/20 og har såvidt begynt kjærlighetslivet. Det å tro at ho er den eneste rette er så feil å si. Bare vent på nedgangstider eller at noe forferdelig skjer, så er du brått hvor du har ho. Langdistanseforhold er IKKE noe nedgangstid.

Forøvrig kan jeg nevne at jeg selv ikke oppsøker å sjekke opp damer med typer, det er de som ser kvaliteter hos meg som de ikke ser hos typen og blir tiltrukket. Mange ganger så nekter jeg ha noe som helst å gjøre med dem, men altså, noen ganger så fortjener typen det også, når jeg hører hvor elendige de er mot dama. Vil dama da ha noe ho ikke får hos typen, så skal ho få det. Hvem er jeg til å nekte ho for det?

Lenke til kommentar

Alle har sin mening. Du har rett til din og..

Om jeg opplever ekte kjærlihghet har du da ingen rett til å si noe om.. Du har da aldri vært med oss, eller føler det jeg føler vel.. alle er forskjellige.. Hvis ikke du gjorde det på det tidspunktet av ditt liv så betyr ikke det at det er ikke er mulig vel. Jeg mener jeg opplever ekte kjærlighet.. jeg er såppass gammal at jeg skjønner det..

Jeg elsker henne for hvem hun er..

At langdistanse kan være vansklig ja.. det er nedrivende.. Men så har vi jo planer å flytte sammen til sommerferien.. Et halvt år går grise fort så det går greit.. Vi ser hverandre ganske ofte og.. Ihvertfall vi..

De som ikke ser sin kjære på 2-3 mnd av gangen ol, og må holde på slik i et år eller lenger, tror jeg har det ganske tøft ja, men går bra det og..

Lagde denne tråden for å hjelpe hverandre gjennom litt tunge tider, nåt savnet er som værst., så plis ikke kom med sånne uttalelser her.. Ta det et annet sted..

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

----

Hater de første dagene etter at han har reist. :(

Ja de er ekstremt kjipt når man drar, eller den andre drar..

Kom hjem idag og nå bare sitter bare her, og er helt paff.. Vil tilbake..

men ukene går fort, og snart skal jeg opp igjen. Å være der en hel uke :)

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

Kom hjem i dag jeg og. Hadde bare lyst til å sette meg på et tog oppover igjen... =/ Hun er her en hel uke neste gang hun kommer da, men det er 18 dager til. To uker er egentlig mer enn nok.

Var på søndagsmiddag i går hos foreldrene hennes da, håper det gjør meg litt mindre skummel i deres øyne. Jeg har i hvert fall en stående invitasjon til å komme på besøk igjen, men det spørs om den inkluderer overnatting på samme rom. :p

Lenke til kommentar

Kom hjem i dag jeg og. Hadde bare lyst til å sette meg på et tog oppover igjen... =/ Hun er her en hel uke neste gang hun kommer da, men det er 18 dager til. To uker er egentlig mer enn nok.

Var på søndagsmiddag i går hos foreldrene hennes da, håper det gjør meg litt mindre skummel i deres øyne. Jeg har i hvert fall en stående invitasjon til å komme på besøk igjen, men det spørs om den inkluderer overnatting på samme rom. :p

Ja de første dagene hjemme igjen er helt jævlige..

Eneste jeg vil er å dra opp igjen.. Så nå må jeg finne på noe for å ha noe å gjøre.. Blir vel en lang treningsøkt idag :p

Men som sagt.. 16 dager til jeg drar opp igjen, og i mellomtiden kan vi jo mimre på minnene og snakke ut her.. Hjelper ganske mye..

18 dager ikke lenge.. Skolen er snart over og man kan kose seg med familien de siste dagene før du drar.. Går fort skal du se, men denna uka kan bli litt kjip.. Overlever man de første dagene så går alt mye bedre..

Så er det jo bare å ringe hverandre.. Det er det at jeg skal ringe kjæresten min før jeg legger meg, som gjør det lettere og mulig å stå opp om morran..

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

Dårlige dager blir ikke bedre av at kjæresten er langt borte. Men for en gangs skyld er det nesten bra at det er et langdistanseforhold. Mye stress med skole og sånn, så hvis han hadde vært her ville det gått ut over skolen, og det kan det jo ikke.. Skal jo nedover til ham til neste år. Er bare ganske så frustrerende å komme hjem og trenge en klem, og så er han ikke der.. :(

Jaja. Det er pussig hvordan det er verst like etter at man har møttes og like før man møtes igjen. :S

Lenke til kommentar

Det hadde aldri ødelagt å ha kjræresten nærme.. Man kan jo gjøre lekser sammen ol.. Øve med hverandre..

Heh.. hadde kanskje ikke bare blitt øving, men hadde hjulpet meg å vite at etter en dag med øving så kan jeg dra til dama..

Allitd værst dagen etter.. Dagene før gleder jeg meg bare.. Så de siste 3-4 dagene går jeg bare rundt med et stort smil :p

Men det går bra med oss alle :) snart jul...

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

Jeg får ikke gjort noe skole med han i nærheten. Har med at vi ikke ser hverandre så ofte enda, da, så det ordner seg nok. Hehe. Skulle gjerne hatt ham i nærheten konstant, jeg.

De siste dagene bruker å gå så utrolig sakte. Og så begynner jeg å telle timer fordi dager ikke gir noen mening lengre, og så virker det så lenge fordi antall timer er et ganske stort tall. xD

Lenke til kommentar
Jeg får ikke gjort noe skole med han i nærheten. Har med at vi ikke ser hverandre så ofte enda, da, så det ordner seg nok. Hehe. Skulle gjerne hatt ham i nærheten konstant, jeg.

De siste dagene bruker å gå så utrolig sakte. Og så begynner jeg å telle timer fordi dager ikke gir noen mening lengre, og så virker det så lenge fordi antall timer er et ganske stort tall. xD

Hehe.. Akkurat som oss.. Teller timer på slutten.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...